Compania de Drumuri face o nouă încercare pentru modernizarea şoselei dintre Piteşti şi Târgu Jiu, ruta cu o lungime de aproape 200 de kilometri fiind una dintre cele mai proaste şosele din ţară.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

DN 67 B Piteşti – Scoarţa, trece prin patru judeţe, Argeş, Olt, Vâlcea şi Gorj şi ar fi trebuit reparat de mulţi ani după ce, în 2010, CNAIR a semnat un contract cu Strabag pentru 370 de milioane lei, estimarea costurilor fiind de 560 milioane lei. Contractul a fost reziliat pentru că finanţarea de la buget nu a mai fost asigurată, iar acum se va face o nouă expertiză tehnică, indicatorii tehnico-economici aprobaţi în 2008 fiind prea vechi.

Reparaţii DN 67 B Dealul Cărbuneşti (judeţul Gorj) octombrie 2021:

Analize Economedia

Hidroelectrica logo
armament-romania
utilitati, electricitate, energie
Angajați, recrutări
inflatie
aparare militari
baraj Hidroelectrica
joburi, oameni, persoane, agitație, aglomeratie, locuri de muncă, muncă, angajatori, stradă
Neptun Deep
bursa, investitii, indici, cresteri, scaderi, investitori
calcule buget
Biserica fortificată din Bierțan) de Kayle Kaupanger
Economii, Bani, Tineri, Pușculiță
investiții, creșteri, acțiuni, bursă, taur, bull
cresteri, dividende, bursa, piata de capital
Dubai proprietati imobiliare
România-Ungaria steaguri
un programator lucreaza la un laptop
adrian-dragos-paval-dedeman
economie calcule
somer calculator
burse, piete, multipli
bani, lei, economie, finante, deficit, inflatie
armata romana, capu midia, romania, nato, militari, soldati, antrenament, exercitiu militar, himars, rachete, sisteme de aparare aeriana
auto, masina chinezeasca
om robot industria automotive
transport
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume

La licitaţia pentru contractul de reactualizare a proiectului tehnic a fost depusă o singură ofertă, asocierea Elternhaus – Studio Corona SRL Civil Engineering și doi subcontractanți declarați Engineering Design SRL, Geotesting, anunţă Regionala de Drumuri Craiova.

„Pentru realizarea obiectivului de investiții Modernizare DN 67B Scoarța-Pitești și punerea acestuia în funcțiune sunt planificate la nivel de Autoritate Contractantă derularea activităților și inițiativelor următoare:

– Elaborarea documentațiilor tehnico-economice faza Reactualizare PT, inclusiv DTAC pentru realizarea obiectivului de investiții, inclusiv verificarea PT de către specialiști verificatori de proiecte atestați, durată estimată:3 luni,

– Elaborarea detaliilor de execuție, durată estimată:1lună,

– Asistență tehnică:72 de luni din care 36 luni pe durata execuției lucrărilor și 36 de luni pe perioada de garanție de bună execuție”, a transmis DRDP Craiova.

Proiectantul va preda în termen de o lună proiectul tehnic pentru podul de la Poiana Lacului (Valea Richita) în judeţul Argeş respectiv podul peste Olt de la Poganu (lângă Drăgăşani, în judeţul Olt), potrivit caietului de sarcini. Modernizarea DN 67 B Piteşti – Târgu Jiu va dura 3 ani şi ar putea costa peste o jumătate de miliard de lei. Cel mai probabil se va solicita includerea proiectului în următorul program operaţional: Programul Operaţional Transport (POT) 2021-2027.