CNAIR face o nouă încercare pentru modernizarea DN 67 B Piteşti- Târgu Jiu, una dintre cele mai „ciuruite” şosele din ţară. Reabilitarea rutei dintre Muntenia şi Oltenia ar putea costa peste o jumătate de miliard de lei, fonduri europene

DN 67 B Târgu Logreşti Sursa : DRDP Craiova

Compania de Drumuri face o nouă încercare pentru modernizarea şoselei dintre Piteşti şi Târgu Jiu, ruta cu o lungime de aproape 200 de kilometri fiind una dintre cele mai proaste şosele din ţară.

DN 67 B Piteşti – Scoarţa, trece prin patru judeţe, Argeş, Olt, Vâlcea şi Gorj şi ar fi trebuit reparat de mulţi ani după ce, în 2010, CNAIR a semnat un contract cu Strabag pentru 370 de milioane lei, estimarea costurilor fiind de 560 milioane lei. Contractul a fost reziliat pentru că finanţarea de la buget nu a mai fost asigurată, iar acum se va face o nouă expertiză tehnică, indicatorii tehnico-economici aprobaţi în 2008 fiind prea vechi.

Reparaţii DN 67 B Dealul Cărbuneşti (judeţul Gorj) octombrie 2021:

Analize Economedia

inflatie bani echilibru balanta
la veterinar
camioane UMB autostrazi
Donald Trump
Colaj bani lei Marcel Ciolacu
Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere
constructii, locuințe, bloc, muncitori, șantier
cristian mihai ciolacu, nepotul premierului
Emil Boc, Sorin Grindeanu
Ministerul Energiei Sursa foto Peter Szijjarto
tbb foto event
productie, fabrica
Donald Trump, Trumponomics
euro, moneda, bancnote, bani
bani, finante, lei, financiar, deficit
Mugur Isarescu, guverantorul BNR
Azomures
inflatie bani echilibru balanta
452710313_472208142236025_2821867466000769013_n
Mugur Isărescu, Banca Națională a României, BNR
tineri joburi IUF- The International University Fair
crestere economica, grafic
bani, lei, moneda
noii directori de la Transelectrica - Economedia
crestere economica grafic calcule foto pexels-pixabay
retea electrica - Transelectrica
Ford Courier Craiova Otosan (1)
Schaeffler Romania 1

La licitaţia pentru contractul de reactualizare a proiectului tehnic a fost depusă o singură ofertă, asocierea Elternhaus – Studio Corona SRL Civil Engineering și doi subcontractanți declarați Engineering Design SRL, Geotesting, anunţă Regionala de Drumuri Craiova.

„Pentru realizarea obiectivului de investiții Modernizare DN 67B Scoarța-Pitești și punerea acestuia în funcțiune sunt planificate la nivel de Autoritate Contractantă derularea activităților și inițiativelor următoare:

– Elaborarea documentațiilor tehnico-economice faza Reactualizare PT, inclusiv DTAC pentru realizarea obiectivului de investiții, inclusiv verificarea PT de către specialiști verificatori de proiecte atestați, durată estimată:3 luni,

– Elaborarea detaliilor de execuție, durată estimată:1lună,

– Asistență tehnică:72 de luni din care 36 luni pe durata execuției lucrărilor și 36 de luni pe perioada de garanție de bună execuție”, a transmis DRDP Craiova.

Proiectantul va preda în termen de o lună proiectul tehnic pentru podul de la Poiana Lacului (Valea Richita) în judeţul Argeş respectiv podul peste Olt de la Poganu (lângă Drăgăşani, în judeţul Olt), potrivit caietului de sarcini. Modernizarea DN 67 B Piteşti – Târgu Jiu va dura 3 ani şi ar putea costa peste o jumătate de miliard de lei. Cel mai probabil se va solicita includerea proiectului în următorul program operaţional: Programul Operaţional Transport (POT) 2021-2027.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

Comentarii

  1. Toate nefacutele astea dureaza f.f. mult!
    Celebra scurtatura Campina -Sacele nu a inceput nici anul acesta.
    Zacw in sertar la CNI!
    Presedintii C.J. PH & CJ V nu sunt interesati de probllema ca nu e soaga consistenta!
    38 km de sosea cata şpagă sa aduca la doua judete?

Comments are closed.

Comentarii

Pentru a posta un comentariu, trebuie să te Înregistrezi sau să te Autentifici.