Coca-Cola va majora din nou prețurile băuturilor sale la nivel global în acest an, dar prețurile mai mari nu vor fi suficiente pentru a compensa scăderea preconizată a profiturilor din cauza inflației și a cursului de schimb valutar, scrie Financial Times.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Pentru primul trimestru al acestui an, compania producătoare de băuturi răcoritoare se așteaptă la o încetinire a creșterii profitului său comparabil ajustat pe acțiune cu 6-7% din cauza dolarului puternic.

Directorul executiv James Quincey a declarat analiștilor în timpul unei teleconferințe privind câștigurile de marți că, deși Europa a evitat recesiunea, „este clar că cererea consumatorilor se înmoaie. Și cred că este posibil ca acest lucru să continue și în restul anului”.

Analize Economedia

Hidroelectrica logo
armament-romania
utilitati, electricitate, energie
Angajați, recrutări
inflatie
aparare militari
baraj Hidroelectrica
joburi, oameni, persoane, agitație, aglomeratie, locuri de muncă, muncă, angajatori, stradă
Neptun Deep
bursa, investitii, indici, cresteri, scaderi, investitori
calcule buget
Biserica fortificată din Bierțan) de Kayle Kaupanger
Economii, Bani, Tineri, Pușculiță
investiții, creșteri, acțiuni, bursă, taur, bull
cresteri, dividende, bursa, piata de capital
Dubai proprietati imobiliare
România-Ungaria steaguri
un programator lucreaza la un laptop
adrian-dragos-paval-dedeman
economie calcule
somer calculator
burse, piete, multipli
bani, lei, economie, finante, deficit, inflatie
armata romana, capu midia, romania, nato, militari, soldati, antrenament, exercitiu militar, himars, rachete, sisteme de aparare aeriana
auto, masina chinezeasca
om robot industria automotive
transport
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume

Pentru tot anul 2023, producătorul Sprite și Schweppes se așteaptă ca profitul său comparabil ajustat pe acțiune să crească cu 4 până la 5% de la 2,48 dolari anul trecut, sau la aproximativ 2,57 până la 2,60 dolari. Analiștii au creionat un câștig de 2,56 dolari pe acțiune.

Coca-Cola a declarat că creșterea câștigurilor ar fi fost cu 3-4% mai mare dacă nu ar fi fost dolarul puternic, în timp ce inflația prețurilor la mărfuri va lua o înghițitură de o singură cifră procentuală din costurile comparabile ajustate ale bunurilor vândute.