Coca-Cola va continua să crească prețurile și în 2023

Coca-Cola Sursa foto: Pixabay

Coca-Cola va majora din nou prețurile băuturilor sale la nivel global în acest an, dar prețurile mai mari nu vor fi suficiente pentru a compensa scăderea preconizată a profiturilor din cauza inflației și a cursului de schimb valutar, scrie Financial Times.

Pentru primul trimestru al acestui an, compania producătoare de băuturi răcoritoare se așteaptă la o încetinire a creșterii profitului său comparabil ajustat pe acțiune cu 6-7% din cauza dolarului puternic.

Directorul executiv James Quincey a declarat analiștilor în timpul unei teleconferințe privind câștigurile de marți că, deși Europa a evitat recesiunea, „este clar că cererea consumatorilor se înmoaie. Și cred că este posibil ca acest lucru să continue și în restul anului”.

Analize Economedia

Donald Trump
Colaj bani lei Marcel Ciolacu
Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere
constructii, locuințe, bloc, muncitori, șantier
cristian mihai ciolacu, nepotul premierului
Emil Boc, Sorin Grindeanu
Ministerul Energiei Sursa foto Peter Szijjarto
tbb foto event
productie, fabrica
Donald Trump, Trumponomics
euro, moneda, bancnote, bani
bani, finante, lei, financiar, deficit
Mugur Isarescu, guverantorul BNR
Azomures
inflatie bani echilibru balanta
452710313_472208142236025_2821867466000769013_n
Mugur Isărescu, Banca Națională a României, BNR
tineri joburi IUF- The International University Fair
crestere economica, grafic
bani, lei, moneda
noii directori de la Transelectrica - Economedia
crestere economica grafic calcule foto pexels-pixabay
retea electrica - Transelectrica
Ford Courier Craiova Otosan (1)
Schaeffler Romania 1
investitii bani
Nokian+Tyres+Romania+factory+1st+tire+02
Elena Deacu

Pentru tot anul 2023, producătorul Sprite și Schweppes se așteaptă ca profitul său comparabil ajustat pe acțiune să crească cu 4 până la 5% de la 2,48 dolari anul trecut, sau la aproximativ 2,57 până la 2,60 dolari. Analiștii au creionat un câștig de 2,56 dolari pe acțiune.

Coca-Cola a declarat că creșterea câștigurilor ar fi fost cu 3-4% mai mare dacă nu ar fi fost dolarul puternic, în timp ce inflația prețurilor la mărfuri va lua o înghițitură de o singură cifră procentuală din costurile comparabile ajustate ale bunurilor vândute.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia: