Compania americană de tehnologie financiară Verifone angajează 100 de specialişti români în următoarele 12 luni, permiţând munca de acasă

Verifone plata electronica

Compania americană de tehnologie financiară Verifone, care a achiziționat acum un an compania 2Checkout, intenţionează să angajeze un număr de 100 de specialişti pentru filiala din România în următoarele 12 luni, în contextul în care societatea comercială practică în prezent modelul de muncă hibrid, de acasă sau de la birou, potrivit opţiunilor angajatului, a declarat, miercuri, directorul de Resurse Umane al Verifone, Peyton O’Connor, într-o conferinţă de presă organizată cu ocazia împlinirii unui an de prezenţă în România a Verifone.

„Ne-am angajat în luna septembrie a anului trecut să angajăm 100 de specialişti (pentru centrul Verifone de la Bucureşti, n.r.). Am depăşit această ţintă, am angajat cu mult peste 100 de oameni şi continuăm să creştem echipa locală, după ce am angajat încă o sută de oameni ulterior. Cu o echipă locală de 400 de angajaţi, vrem să adăugăm încă 100 în următorul an. Am extins, desigur, spaţiul de birouri pe care îl ocupăm în prezent, cred că avem 4 etaje în clădirea actuală şi vom continua să ne extindem”, a afirmat Peyton O’Connor, potrivit Agerpres.

Directorul de Resurse Umane al Verifone a explicat că, în contextul pandemiei, la biroul din Bucureşti vin doar acei angajaţi care îşi doresc să lucreze de la birou, adică 10% din personalul filialei din Bucureşti.

„Din fericire, fiind o companie globală, am schimbat modelul de angajare şi ne-am adaptat la noile modele de angajare şi am avut succes în angajarea de noi oameni. (…) Dacă anul trecut la noi se muncea 100% de acasă, recent angajaţii revin la birouri dacă doresc, cam 10% dintre angajaţi lucrează de la birou, deci suntem departe de capacitatea maximă de muncă la birou. În prezent, practicăm modelul hibrid de muncă în toate birourile pe care le avem la nivel global”, a menţionat Peyton O’Connor.

Directorul de Resurse Umane al Verifone a subliniat că societatea comercială permite angajaţilor să lucreze de acasă, drept pentru care nu este necesară deschiderea de noi birouri în alte oraşe româneşti.

„Vom continua să ne adaptăm şi în acelaşi timp îi vom angaja pe oamenii talentaţi chiar acolo unde se află aceşti oameni talentaţi. Deci nu legăm acele persoane talentate de un birou anume, nu trebuie să vină neapărat la birou, noi vom continua să investim în persoane talentate, pe care să le angajăm şi pentru muncă la distanţă, având în vedere pandemia, dar şi tipicul acestor locuri de muncă (de specialişti IT, n.r.). Avem un sediu destul de mare în Bucureşti, am extins spaţiul acestui birou chiar în timpul pandemiei, dar ideea e că vom angaja acolo unde se află oamenii talentaţi. Deci nu e cazul să vorbim de deschiderea de alte birouri în România, pentru că avem această filială mare în Bucureşti, dar continuăm să privim către locurile unde se află oamenii talentaţi şi să îi angajăm acolo unde se află ei”, a adăugat Peyton O’Connor.

Verifone, corporaţie multinaţională americană deţinută de fondul de investiţii în tehnologie Francisco Partners, produce tehnologie pentru plăţi electronice, are 5.000 de angajaţi la nivel global şi a achiziţionat în 2020 compania 2checkout, fondată de doi antreprenori români.

Sursa foto: Facebook / Verifone

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *