Compania chineză TikTok trebuie să facă eforturi pentru a fi pregătită pentru noile reglementări digitale ale UE, transmite comisarul european Thierry Breton

TikTok Sursă foto: Unsplash

Compania chineză de social media TikTok trebuie să facă şi mai multe eforturi pentru a fi pregătită pentru noile reglementări digitale din Uniunea Europeană, menite să ajute consumatorii să navigheze online în condiţii de siguranţă, a afirmat comisarul european pentru piaţă internă, Thierry Breton, transmite AP, conform Agerpres.

Rezultatele “testului de stres” efectuat la sediul companiei din Dublin au arătat că “este nevoie de eforturi suplimentare pentru ca firma să fie deplin pregătită” când va intra în vigoare, luna viitoare, Legea privind serviciile digitale (DSA), a explicat Thierry Breton. Acesta a postat pe Twitter un video fără sunet în care discută cu directorul general al TikTok, Shou Zi Chew.

“TikTok este ferm hotărât să implementeze DSA şi să sporească transparenţa şi operaţiunile de contabilitate. Salutăm aceste oportunităţi de a fi deschişi în privinţa eforturilor noastre”, a afirmat Caroline Greer, director de politici publice la TikTok.

Legea privind serviciile digitale (DSA) impune o listă lungă de reguli pentru platforme, în special în materie de luptă împotriva dezinformării, a discursurilor bazate pe ură şi a utilizării de date sensibile, precum şi în privinţa obligaţiilor de transparenţă.

Pentru a ajuta firmele să se pregătească, oficialii UE au decis efectuarea unor teste de stres pentru a evalua cât sunt de pregătite.

Luna trecută, Twitter a efectuat teste de stres la sediul din San Francisco, iar Breton a declarat că “eforturile trebuie să continue”.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia: