Compania chineză Xiaomi îşi îmbunătățește previziunile și plănuiește să livreze 130.000 de vehicule electrice în acest an

Xiaomi SU7 Sursa foto: Facebook/Xiaomi

Compania chineză Xiaomi îşi propune să livreze 130.000 de vehicule electrice în acest an, îmbunătăţindu-şi previziunile pentru a treia oară, deoarece a înregistrat o creştere de 30,5% a veniturilor în trimestrul al treilea, transmite agenția Reuters, citată de News.ro.

CEO-ul Lei Jun a declarat pe contul său de socializare că producătorul de electronice îşi ridică obiectivul, faţă de un obiectiv anterior de a livra 120.000 de unităţi ale primului ău vehicul electric, sedanul SU7, pe măsură ce cererea creşte.

Acesta este, de asemenea, mult mai mult decât obiectivul iniţial de 76.000 pe care l-a stabilit când a lansat SU7, la începutul acestui an.

Analize Economedia

salariu, bani, lei
turcia, ankara, steag, flag, drapel, istanbul, alegeri
bani, lei, bancnote, cash, numerar
bursa, indice bursier, investitii, scadere, grafic
bursa, indice bursier, investitii, scadere, grafic
inflatie bani echilibru balanta
la veterinar
camioane UMB autostrazi
Donald Trump
Colaj bani lei Marcel Ciolacu
Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere
constructii, locuințe, bloc, muncitori, șantier
cristian mihai ciolacu, nepotul premierului
Emil Boc, Sorin Grindeanu
Ministerul Energiei Sursa foto Peter Szijjarto
tbb foto event
productie, fabrica
Donald Trump, Trumponomics
euro, moneda, bancnote, bani
bani, finante, lei, financiar, deficit
Mugur Isarescu, guverantorul BNR
Azomures
inflatie bani echilibru balanta
452710313_472208142236025_2821867466000769013_n
Mugur Isărescu, Banca Națională a României, BNR
tineri joburi IUF- The International University Fair
crestere economica, grafic
bani, lei, moneda

Xiaomi a lansat maşina, care ţine de stilul Porsche, în martie, intrând pe o piaţă chineză aglomerată de vehicule electrice cu un preţ care atrage atenţia – sub 30.000 USD pentru modelul de bază, cu 4.000 USD mai ieftin decât cel al Modelului 3 al Tesla din China.

Vânzările de vehicule electrice şi hibride plug-in din China au crescut pentru a reprezenta peste jumătate din vânzările totale ale celui mai mare producător de automobile din lume.

În octombrie, acestea au crescut cu 56,7% faţă de anul precedent, marcând a patra lună consecutivă când vânzările de maşini alimentate cu baterii, inclusiv maşinile plug-in-uri,le-au depăşit pe cele de maşini pe benzină în ţară.

Pentru a ţine pasul cu cererea, Xiaomi şi-a dublat schimburile de producţie din iunie şi a lansat modelul premium SU7 Ultra, la un preţ de peste 110.000 USD.

Preşedintele Xiaomi, Lu Weibing, a declarat, într-un apel post-venituri, că fabrica sa are acum capacitatea de a produce 20.000 de maşini în fiecare lună şi că încă vede posibilitatea ca aceasta să crească.

”Investiţia noastră este încă foarte substanţială şi continuăm să ne îmbunătăţim hardware-ul şi software-ul. Şi, practic, nu contează care este nivelul final de livrare, investim în continuare foarte mult. Lucrăm la cercetare şi dezvoltare pentru noi modele”, a spus el.

Unul dintre domeniile la care lucrează Xiaomi este dezvoltarea tehnologiei de conducere autonomă, a adăugat el.
AFACEREA AUTO ÎNCĂ OPEREAZĂ ÎN PIERDERE

Veniturile au fost de 92,5 miliarde de yuani (12,77 miliarde de dolari) pentru trimestrul încheiat pe 30 septembrie, depăşind estimarea consensului LSEG a 15 analişti, de 91,1 miliarde de yuani.

Huatai Securities a estimat că Xiaomi va livra 400.000 de vehicule electrice în 2025, când maşinile electrice vor creşte pentru a reprezenta aproximativ o cincime din venituri, comparativ cu 8% pentru acest an.

Afacerea auto a Xiaomi încă funcţionează în pierdere. Unitatea a raportat o pierdere ajustată de 1,5 miliarde de yuani pentru trimestrul respectiv, cu o marjă de profit brut de 17,1%.

Pe parcursul trimestrului, Xiaomi şi-a menţinut poziţia de al treilea mare producător de smartphone-uri din lume, cu livrări de 42,8 milioane de unităţi, în creştere cu 3% şi captând 14% din piaţă, potrivit companiei de cercetare Canalys.

Lu a spus că compania plănuieşte să crească numărul de magazine de vânzare cu amănuntul offline din China continentală, de la 13.000 la 15.000, până la sfârşitul anului şi 20.000 până anul viitor şi investeşte masiv în tehnologie pentru a-şi creşte cota de piaţă.

Xiaomi a raportat un profit net ajustat în creştere cu 4,4%, până la 6,25 miliarde de yuani, faţă de o estimare consensuală de 5,92 miliarde de yuani.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia: