Compania Warner Bros, care a produs filmul Barbie, își cere scuze pentru că un cont oficial a răspuns la meme-urile cu bomba atomică

filmul Barbie Sursa foto: IMDB

Compania Warner Bros și-a cerut scuze după ce un cont oficial al filmului Barbie a răspuns la meme-urile Barbenheimer cu imagini cu bombe atomice, scrie BBC.

Unele imagini o arătau pe actrița Margot Robbie, interpreta lui Barbie, cu o coafură în formă de nor de ciuperci. Contul oficial al filmului Barbie a răspuns: “Acest Ken este un stilist”.

Barbie urmează să fie lansat pe 11 august în Japonia – la cinci zile după cea de-a 78-a aniversare a atacului cu bombă atomică asupra Hiroshimei.

Analize Economedia

sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania
Concedieri scaderi economie
industrie forta de munca somaj industrial uzina fabrica manufactura muncitor muncitor necalificat
blindate, armata, militar
Bugetul familiei, bani
dambovita arena aci
afacere semnare contract pexels
șantier aeroport craiova
costuri, cladiri, birouri, angajati
software, calculator, IT
CV locuri de munca job
MixCollage-21-Dec-2024-07-15-PM-1798
economie 2024
grafic crestere dreamstime
tranzactii calcula fuziuni
locuinta constructii bricolaj
salariu, bani, lei

#NoBarbenheimer a fost în trending.

Alte imagini meme care au înfuriat utilizatorii japonezi de social media includ una care îl arată pe Cillian Murphy, care l-a interpretat pe Robert Oppenheimer – cunoscut ca “părintele bombei atomice”, purtând-o pe umăr pe Margot Robbie printr-un oraș în flăcări. Contul oficial al filmului Barbie a răspuns: “Va fi o vară de neuitat”.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Într-o declarație postată pe contul propriu al Warner Bros Japonia, compania a declarat că este “extrem de regretabil faptul că contul oficial al sediului american al filmului ‘Barbie’ a reacționat la postările din social media ale fanilor ‘Barbenheimer'”.

Twitter, care și-a schimbat recent numele în X, a adăugat de atunci note ale comunității la postările originale pentru a sublinia contextul istoric al atacurilor cu bombă atomică asupra Japoniei.

Numărul de morți este o estimare, dar se crede că aproximativ 140.000 din cei 350.000 de locuitori ai orașului Hiroshima au fost uciși în explozia din 6 august 1945. Cel puțin 74.000 de persoane au murit când orașul Nagasaki a fost bombardat trei zile mai târziu.

Radiațiile eliberate de bombe au provocat moartea altor mii de oameni în anii care au urmat.

Un utilizator al rețelelor de socializare a postat: “Bunicul meu a fost în Hiroshima până cu câteva zile înainte ca bomba atomică să fie lansată. Printre cei care au murit sub acel nor de ciuperci s-au numărat mulți copii care erau la vârsta la care se jucau cu păpuși Barbie”.

Distribuitorul lfilmului  Oppenheimer nu a anunțat încă o dată de lansare a filmului în Japonia.