Companie de Software caută 100 de angajați în România. Specialiștii IT vor putea lucra de la distanță, program întreg, de oriunde din țară

conferinta, video, zoom, calculator, laptop Sursa foto: Pixabay

 

Dezvoltatorul de solutii software 3Pillar Global, cu sediul central în Romania la Cluj-Napoca, dar cu birouri și în Timișoara și Iași, are nevoie în acest an de încă 100 de angajați, anunță compania. Noutatea sezonului de recrutare: specialiștii IT vor putea lucra remote, full-time, de oriunde din țară. Pandemia a adus și alte oportunități pentru sectorul Tehnologiei: tot mai mulți clienți și-au dorit să digitalizeze mai multe componente din business-ul lor.

Oricine are calificarea necesară și își dorește să lucreze în domeniul IT pentru o companie cu sediul în Cluj, o poate face de oriunde din țară, anunță reprezentanții companiei. Dezvoltatorul de produse software 3Pillar Global, cu peste 1800 de angajați la nivel global, este unul dintre angajatorii care au îmbrățișat regimul de telemuncă încă dinaintea contextului pandemiei, dar are și birouri în țară. Compania nu intenționează să renunțe la birourile fizice din cele 3 centre de dezvoltare, din Iași, Cluj-Napoca și Timișoara, dar lansează programul de recrutare pentru profesioniști din întreaga țară.

Compania are acum în România 560 de angajați, potrivit datelor transmise pentru Economedia, și majoritatea lucrează de acasă în această perioadă. Doar aproximativ 20 de angajați vin în aceste zile  la birou, dar numărul acestora ar putea crește, în condițiile îmbunătățirii situației epidemiologice și a avansului campaniei de vaccinare.

“Munca remote a devenit o normă a zilelor noastre, în mod special în domeniul tech. Acest lucru este privit de către marii jucători din industria dezvoltării software precum 3Pillar Global ca pe o oportunitate – un salt major înspre transformarea digitală care propulsează România și mai puternic pe harta IT globală”, spun reprezentanții 3 Pillar.

“România reprezintă un pilon cheie al comunității noastre globale prin nivelul de competențe fantastic al specialiștilor ce activează aici în domeniul dezvoltării software. Ne dorim să aducem în echipa noastră specialiști cu competențe cheie și o bună potrivire la nivel de valori și traiectorie de dezvoltare profesională, fără a fi limitați de bariere geografice”, susține Diana Bocăneală, Senior Director Talent Management & Delivery Center Lead 3Pillar Global România.

Compania angajează oriunde în România programatori pe tehnologii precum .NET, Java, Front End, DevOps și iOS, ingineri QA și designeri UX pentru a susține dezvoltarea business-ului și portofoliului de clienți, care a crescut și datorită achizițiilor recente ale companiei. În luna aprilie a acestui an compania și-a extins amprenta globală în Europa, prin achiziția Software Development Europe din Cehia, care succedă alte două achiziții din America Latină în ultimele 8 luni – Isthmus Software, cu prezența în Costa Rica și Guatemala și Tiempo Development în Mexic.

“Ultimul an a fost pentru 3Pillar unul extrem de prosper, în ciuda contextului în care am fost nevoiți să operăm.Am reușit să implementăm soluții care să ne permită să scalăm mai rapid, să colaborăm mai ușor, de oriunde și să oferim un context propice pentru construirea de echipe performante, pe care ne dorim să le potențăm și mai mult alături de viitorii noștri colegi, de oriunde din România. Pandemia a adus provocări interesante pentru echipele noastre și din punctul de vedere al produselor pe care le construim pentru clienții noștri. Tot mai mulți dintre aceștia și-au dorit să digitalizeze mai multe componente din business-ul lor și asta ne-a oferit oportunitatea să colaborăm pentru a transforma ideile lor în produse folosite la scară largă în domeniul media, retail, financiar sau al securității. Un alt trend a fost cel în care clienții care aveau deja un produs digital, au simțit nevoia unei schimbări tehnologice majore, care să implice elemente precum: mutarea în cloud, introducerea practicilor de continuous delivery sau tranziția spre arhitecturi mult mai ușor și mai rapid de scalat”, a declarat Ovidiu Silaghi, Senior Director Product Development 3Pillar Global.

 

Munca de la distanță, preferată de angajații care au experimentat-o

Doar un angajați din 10 care pot lucra de la distanță vor să se întoarcă integral la birou, iar majoritatea (72%) consideră că după pandemie va fi necesar un mix între telemuncă și mersul la birou, arată sondajul „Hopes and fears 2021” realizat de PwC în rândul a 32,500 de angajați la nivel global. „Munca la distanță, munca virtuală sau cea colaborativă au prins avânt după apariția pandemiei, având avantaje precum programul de lucru flexibil și mobilitatea. În același timp, incertitudinea care domină de un an viețile tuturor a creat percepția că viitorul este imprevizibil, dinamic și că trebuie să fim dispuși la adaptare continuă. Pentru unii dintre noi, această nesiguranță sporește anxietatea legată de locul de muncă, deja accentuată de contextul recent”, a declarat Daniel Anghel, Partener și Lider al Departamentului de Consultanță Fiscală și Juridică, PwC România.

Sursa foto: Pixabay

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *