Constructorul WeBuild reface din nou asfaltul pe Podul de la Brăila

Pod Brăila 2024 Sursa : CNAIR

WeBuild, firma care a construit la Brăila al treilea pod ca mărime din Europa, lucrează din nou la asfaltul pe Podul Brăila, în perioada 1 iulie – 31 august, anunță Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere. Economedia a scris încă din iunie că constructorul Webuild a primit permisiunea de la CNAIR să efectueze lucrări punctual, acolo unde au apărut deteriorări sau denivelări în asfalt, până la finele lunii august 2024.

Conform CNAIR, antreprenorul WeBuild reface asfaltul așternut pe Podul Brăila pe sensul de mers Tulcea – Brăila, după care va continua și pe sensul Brăila -Tulcea. „Soluția aplicată de constructorul italian este cea din proiectul tehnic realizat de acesta. Această intervenție trebuie să respecte toți parametrii tehnici și toate normele de calitate necesare. În cadrul lucrărilor va fi refăcută hidroizolația din zonele afectate de operațiunile de frezare a asfaltului așternut anterior”, arată Compania de Drumuri.

Joi, 18 iulie 2024, va avea loc o discuție inclusiv cu acționarul majoritar și Director General al Webuild, Pietro Salini. Această întâlnire are ca scop clarificarea situației tehnice a Podului suspendat de la Brăila.

Analize Economedia

salariu, bani, lei
turcia, ankara, steag, flag, drapel, istanbul, alegeri
bani, lei, bancnote, cash, numerar
bursa, indice bursier, investitii, scadere, grafic
bursa, indice bursier, investitii, scadere, grafic
inflatie bani echilibru balanta
la veterinar
camioane UMB autostrazi
Donald Trump
Colaj bani lei Marcel Ciolacu
Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere
constructii, locuințe, bloc, muncitori, șantier
cristian mihai ciolacu, nepotul premierului
Emil Boc, Sorin Grindeanu
Ministerul Energiei Sursa foto Peter Szijjarto
tbb foto event
productie, fabrica
Donald Trump, Trumponomics
euro, moneda, bancnote, bani
bani, finante, lei, financiar, deficit
Mugur Isarescu, guverantorul BNR
Azomures
inflatie bani echilibru balanta
452710313_472208142236025_2821867466000769013_n
Mugur Isărescu, Banca Națională a României, BNR
tineri joburi IUF- The International University Fair
crestere economica, grafic
bani, lei, moneda

Inaugurat cu fast în iulie 2023, podul de la Brăila nu a fost recepționat încă de CNAIR, iar problemele care afectează construcția nu par să se mai termine.

La finele anului trecut au apărut o serie de tasări, pe care constructorul a încercat să le rezolve turnând un nou strat de asfalt. Recent au apărut aceleași probleme. Este vorba de denivelări destul de serioase, care măsoară și 10 centimetri în anumite zone.

„Pe anumite porțiuni unde asfaltul a suferit deteriorări, intervin și îl refac. Deocamdată, putem să spunem că suntem la capitolul cârpeli. Asta nu exonerează constructorul de crearea unei rețete asfaltice pentru pod care să permită evitarea pe viitor a problemelor cu care ne confruntăm în prezent”, a declarat Alin Șerbănescu, purtătorul de cuvânt al CNAIR, pentru Economedia.

Podul de la Brăila, care a fost inaugurat pe 6 iulie 2023, a întâmpinat multiple probleme tehnice și de construcție în primul său an de funcționare. Economedia a realizat AICI un timeline cu principalele probleme ale podului.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

Comentarii

  1. Dozaje din
    Cribluri de calitate
    Fibre
    Bitum polimerizat
    Filer sub 7%
    Nisip de concasaj de calitate

    Golurile din structura să fie umplute cu agregate și nu cu filer și bitum de proasta calitate

  2. Eu zic că dacă nu este bună soluția tehnică utilizată de WeBuild pentru asfalt să ia exemplu de la alții. Mai este un pod cu proiect similar, cel de la Canakkale, Turcia. Sunt curios dacă și la turci se vălurește asfaltul. Temperaturi mari au și ei cu siguranță. Dacă la ei asfaltul rezistă, să ia exemplu de bune practici.

Comments are closed.

Comentarii

Pentru a posta un comentariu, trebuie să te Înregistrezi sau să te Autentifici.