Continental ia în considerare vânzarea diviziei auto ContiTech 

Continental Sursa foto: Continental

Furnizorul german de piese auto Continental ia în considerare vânzarea diviziei auto care în prezent este grupată în cadrul ContiTech, a relatat luni publicația Manager Magazin, citând surse din cadrul companiei, scrie Reuters.

Posibila vânzare ar face parte dintr-o reorganizare mai amplă a companiei, planificată de președintele Consiliului de Supraveghere, Wolfgang Reitzle, și de consiliul executiv din jurul directorului general Nikolai Setzer, a adăugat publicația, citând sursele.

Continental a luat o serie de măsuri în ultimii ani pentru a se restructura și a crește profitabilitatea, în condițiile în care capitalizarea sa bursieră a scăzut la 13 miliarde de euro, de la 50 de miliarde de euro în 2018.

Analize Economedia

Donald Trump
Colaj bani lei Marcel Ciolacu
Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere
constructii, locuințe, bloc, muncitori, șantier
cristian mihai ciolacu, nepotul premierului
Emil Boc, Sorin Grindeanu
Ministerul Energiei Sursa foto Peter Szijjarto
tbb foto event
productie, fabrica
Donald Trump, Trumponomics
euro, moneda, bancnote, bani
bani, finante, lei, financiar, deficit
Mugur Isarescu, guverantorul BNR
Azomures
inflatie bani echilibru balanta
452710313_472208142236025_2821867466000769013_n
Mugur Isărescu, Banca Națională a României, BNR
tineri joburi IUF- The International University Fair
crestere economica, grafic
bani, lei, moneda
noii directori de la Transelectrica - Economedia
crestere economica grafic calcule foto pexels-pixabay
retea electrica - Transelectrica
Ford Courier Craiova Otosan (1)
Schaeffler Romania 1
investitii bani
Nokian+Tyres+Romania+factory+1st+tire+02
Elena Deacu

Compania a anunțat în februarie că reorganizează ContiTech din șase divizii în câte una în Europa, America și Asia-Pacific, în timp ce își reunește activitățile din domeniul auto într-o unitate separată orientată spre electromobilitate.

Potrivit publicației Manager Magazin, unitatea respectivă – specializată în curele și sisteme de etanșare, cu o cifră de afaceri de peste 2 miliarde de euro – ar urma să fie separată de afacere în termen de doi ani. Aceasta ar putea fi vândută, divizată în continuare sau fuzionată cu o altă companie, potrivit publicației.

Afacerea cu anvelope, foarte profitabilă, și partea din ContiTech care nu se referă la industria auto vor fi păstrate ca viitor nucleu, a precizat publicația, citând un manager de top anonim care a avertizat asupra amenințării unei rupturi între angajați dacă afacerea cu anvelope va continua să finanțeze afacerea cu automobile.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia: