Furnizorul german de piese auto Continental ia în considerare vânzarea diviziei auto care în prezent este grupată în cadrul ContiTech, a relatat luni publicația Manager Magazin, citând surse din cadrul companiei, scrie Reuters.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Posibila vânzare ar face parte dintr-o reorganizare mai amplă a companiei, planificată de președintele Consiliului de Supraveghere, Wolfgang Reitzle, și de consiliul executiv din jurul directorului general Nikolai Setzer, a adăugat publicația, citând sursele.

Continental a luat o serie de măsuri în ultimii ani pentru a se restructura și a crește profitabilitatea, în condițiile în care capitalizarea sa bursieră a scăzut la 13 miliarde de euro, de la 50 de miliarde de euro în 2018.

Analize Economedia

studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
Linie asamblare uzina Dacia Mioveni (4)
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania
Concedieri scaderi economie
industrie forta de munca somaj industrial uzina fabrica manufactura muncitor muncitor necalificat

Compania a anunțat în februarie că reorganizează ContiTech din șase divizii în câte una în Europa, America și Asia-Pacific, în timp ce își reunește activitățile din domeniul auto într-o unitate separată orientată spre electromobilitate.

Potrivit publicației Manager Magazin, unitatea respectivă – specializată în curele și sisteme de etanșare, cu o cifră de afaceri de peste 2 miliarde de euro – ar urma să fie separată de afacere în termen de doi ani. Aceasta ar putea fi vândută, divizată în continuare sau fuzionată cu o altă companie, potrivit publicației.

Afacerea cu anvelope, foarte profitabilă, și partea din ContiTech care nu se referă la industria auto vor fi păstrate ca viitor nucleu, a precizat publicația, citând un manager de top anonim care a avertizat asupra amenințării unei rupturi între angajați dacă afacerea cu anvelope va continua să finanțeze afacerea cu automobile.