Crama Domeniile Davidescu anunță că a înregistrat în 2024 o creștere de 24% a vânzărilor de vin din România, ajungând la 13,8 milioane de lei, de la 11,1 milioane lei în 2023. Pentru 2025, compania își propune o creștere tot de 25%, prin extinderea ofertei de produse și prin creșterea distribuției.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Avansul vânzărilor de anul trecut a fost susținut atât pe partea de retail, cu o evoluție constant ascendentă a tuturor sortimentelor, cât și prin debutul vânzărilor în HoReCa, transmite compania.

“Feteasca Neagră, sortimentul locomotivă pe piața din România, a avut la rândul ei o evoluție foarte bună. În același timp, vinurile spumante, deși o categorie mai mică în portofoliu, au înregistrat o ușoară creștere anul trecut”, transmit reprezentanții companiei.

Analize Economedia

om robot industria automotive
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
Linie asamblare uzina Dacia Mioveni (4)
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania
Concedieri scaderi economie

Un alt factor determinant în avansul vânzărilor din 2024 a fost extinderea rețelei de distribuție și creșterea numărului de magazine în care vinurile companiei sunt disponibile, la peste 3000. În prezent, vinurile produse de Domeniile Davidescu se pot cumpăra din mari rețele comerciale offline (Auchan, Carrefour, Lidl, Mega Image, Metro, Profi, Selgros și Remarkt) și online (eMag, Freshful, Beicevrei, King).

„Vânzările Domeniile Davidescu se află pe o traiectorie ascendentă de mai mult timp, iar creșterea din 2024 se datorează în mare măsură consistenței și calității produsului – un principiu esențial pentru noi, asupra căruia punem un accent deosebit. Abordarea pe care am mizat – aducerea în echipa noastră a unor oenologi cu o experiență desăvârșită și o bogată cultură în vinificației, formați în „Lumea Nouă” a vinurilor, California și Noua Zeelandă – s-a dovedit câștigătoare”, a declarat Adrian Davidescu, CEO-ul Domeniile Davidescu.

Față de 2019, primul an pe piața românească, când Domeniile Davidescu a înregistrat o cifră de afaceri de 2,8 milioane de lei, volumul businessului companiei a crescut de peste patru ori.

Pentru 2025, compania își propune o creștere tot de 25%, prin extinderea ofertei de produse și prin creșterea distribuției.

Domeniile Davidescu este o afacere de familie. Crama este situată în cea mai sudică zonă a Republicii Moldova, în apropiere de lacul Beleu. Marca Domeniile Davidescu este vândută atât în România cât și pe piețele internaționale de pe trei continente. Compania vinde în peste 3000 de magazine, atât în cele specializate, cât și în principalele rețele internaționale de magazine, offline (Auchan, Carrefour, Lidl, Mega Image, Metro, Profi, Selgros și Remarkt) și online (eMag, Freshful, Beicevrei, King).