Paramount Global creşte preţul serviciului său de streaming emblematic, în timp ce compania încearcă să-şi redreseze afacerea, transmite CNBC, conform News.ro.
Compania a declarat luni că va creşte preţul abonamentului Paramount+ cu Showtime cu 1 USD, la 12,99 USD pe lună, iar preţul opţiunii Paramount+ Essential va creşte cu 2 USD, la 7,99 USD pe lună, pentru toţi abonaţii noi.
Creşterea preţului intră în vigoare pe 20 august pentru clienţii noi, pentru ambele planuri.
Pentru clienţii existenţi ai Paramount+ cu Showtime preţului va creşte în sau după 20 septembrie.
Clienţii existenţi Paramount+ Essential – care nu primesc conţinut Showtime – nu vor plăti mai mult pentru abonamentele lor.
Preţul opţiunii comerciale limitate Paramount+ va creşte, de asemenea, cu 1 USD, până la 7,99 USD pentru clienţii actuali.
Mai multe companii media au crescut preţurile de streaming, deoarece caută să facă profit din afacerile lor nerentabile.
Directorii Paramount au spus public de mai multe ori că văd o mulţime de oportunităţi de a creşte preţul serviciilor de streaming.
NBCUniversal, parte a grupului Comcast, a spus că va creşte preţurile pentru Peacock în iulie, înainte de Jocurile Olimpice de vară, care vor fi difuzate exclusiv pe reţeaua de difuzare NBC şi Peacock. Va fi a doua creştere de preţ a Peacock în ultimul an.
La începutul acestei luni, Warner Bros. Discovery a anunţat că va creşte costul serviciului său de streaming Max.
Paramount a combinat platformele Showtime şi Paramount+ anul trecut, într-un efort de a reduce cheltuielile pentru conţinut, care a devenit un accent special pentru companiile media.
Compania a crescut şi preţurile Paramount+ la sfârşitul anului trecut.
Paramount a declarat în aprilie că a adăugat 3,7 milioane de abonaţi Paramount+ în primul trimestru, ridicând totalul la 71 de milioane. Cu toate acestea, la fel ca majoritatea colegilor săi media, Paramount a înregistrat pierderi legate de serviciul său de streaming.
Compania a declarat că pierderile din primul trimestru s-au redus la 286 de milioane de dolari, de la 511 de milioane de dolari în perioada anului precedent.
Creşterea preţului vine după ce, la începutul acestei luni, National Amusements a oprit discuţiile cu Skydance cu privire la o fuziune propusă cu Paramount.
National Amusements, care este deţinută de Shari Redstone, acţionarul de control al Paramount, a acceptat anterior condiţiile economice ale fuziunii cu un consorţiu care includea Skydance, a lui David Ellison, înainte de a pune capăt negocierilor.
Compania este acum condusă de un trio de lideri, numit ”Biroul CEO”, format din CEO-ul CBS George Cheeks, CEO-ul Paramount Media Networks Chris McCarthy şi CEO-ul Paramount Pictures Brian Robbins.
Cei trei lideri şi-au prezentat recent planul de a redresa compania la adunarea anuală a acţionarilor Paramount, în cazul în care înţelegerea cu Skydance eşua. Priorităţile strategice – cu un ochi către reducerea datoriilor Paramount – au inclus explorarea oportunităţilor de asociere cu alte companii media şi reducerea costurilor cu 500 de milioane de dolari, precum şi vânzarea activelor secundare.
Trio-ul a spus că vor dezvălui alte planuri la raportarea veniturilor Paramount în august.