Cu sprijinul Vodafone, super producția Flavours of Romania revine cu al doilea sezon

key visual 2

Producția video este o carte de vizită pentru România, sezonul doi din Flavours of Romania oferind un portret dinamic al uneia dintre cele mai frumoase și mai puțin descoperite țări din Europa, prin intermediul călătoriilor, bucătăriei, culturii, meșteșugurilor, istoriei, precum și prin intermediul unor peisaje naturale uluitoare și al unor probleme-cheie de conservare.

Sezonul 1 al seriei Flavours a fost cel mai urmărit show TV din România în 2020, iar sezonul 2, în parteneriat cu Vodafone România, se anunță a fi un succes și mai mare, cu o valoare de producție mai mare și un stil unic de filmare, în care se utilizează mai multe drone FPV 4k decât orice alt serial de călătorie, culinar și aventură realizat vreodată. Filmările cu drona POV creează spectatorului senzația intrinsecă de a face parte din călătorie, pe măsură ce echipa de filmare aduce în lumina reflectoarelor cele mai impresionante peisaje, monumente și orașe din România, încercând rețete exclusive de la unii dintre cei mai renumiți bucătari.

Implicarea Vodafone în proiectul Flavours of Romania e o dovadă a faptului că mediul privat poate avea un impact direct în promovarea brandului de țară al României, Vodafone având un track record impresionant în sprijinirea creatorilor de conținut și a comunităților locale. Astfel, prin parteneriatul cu îndrăgita producție Flavours, reitereză angajamentul său de a fi aproape de patrimonial românesc, de valorile autentice, creatorii de conținut și susține demersurile originale, prin care tara noastră este pusă în valoare, prin intermediul unor povești frumoase realizate de profesioniști.




În momentul lansării proiectului, Alexandra Olaru, Director Legal & External Affairs Vodafone România declara: “Prin parteneriatul cu Flavours of Romania, Vodafone își reconfirma rădăcinile britanice și sprijinul pentru proiectele ce pun în valoare comunitățile locale și tradițiile românești, pe care Charlie Ottley le readuce în actualitate. Suntem bucuroși să fim alături de acest proiect în care România este personajul principal. Pentru Vodafone, aceasta este încă o confirmare a prețuirii pentru valorile din România, țară în care grupul a investit peste 5 miliarde de euro în 25 de ani.”




“Sunt extrem de recunoscător partenerilor noștri Vodafone România, dar și sprijinului oferit de Metro și UniCredit. A fost un an și jumătate din viața noastră, a tuturor, pe care l-am dedicate realizării acestui proiect și sper că spectacolul va inspira oamenii și, de asemenea, îi va face să gândească. România are atât de multe de oferit ca destinație internațională, dar există încă probleme care trebuie rezolvate pentru ca turismul să crească și să înflorească în viitor. Doar prin conservarea patrimoniului natural și cultural al României, a biodiversității, a pădurilor străvechi, a satelor și monumentelor istorice putem asigura un venit durabil pentru zonele rurale.”, spune Charlie Ottley.




Prezentatorul Charlie Ottley a călătorit departe de traseele turistice, îmbarcându-se într-o călătorie de șapte luni cu motocicleta în jurul celor nouă regiuni istorice ale României. Misiunea sa – să ofere o privire și mai profundă în inima și sufletul acestei țări complexe și surprinzătoare, dezvăluind România așa cum nu ați mai văzut-o până acum. În total, pentru realizarea proiectului Charlie Otley a parcurs peste 20.000 de kilometri pe motocicletă.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *