Cum a apărut Dacia Spring: mașina electrică cu rude în India și China

Renault Kwid sursa Renault ProEXR File Description =Attributes= channels (chlist) comments (string): "Generated by IrayForMaya" compression (compression): Zip16 dataWindow (box2i): [0, 0, 5999, 4499] displayWindow (box2i): [0, 0, 5999, 4499] lineOrder (lineOrder): Increasing Y pixelAspectRatio (float): 1.000000 screenWindowCenter (v2f): [0.000000, 0.000000] screenWindowWidth (float): 1.000000 =Channels= A (float) B (float) G (float) R (float) alpha.Z (float) depth.Z (float) diffuse.B (float) diffuse.G (float) diffuse.R (float) distance.Z (float) glossy.B (float) glossy.G (float) glossy.R (float) normal.X (float) normal.Y (float) normal.Z (float) specular.B (float) specular.G (float) specular.R (float)

Dacia Spring deschide drumul constructorului de la Mioveni către era electrică. Spring este înrudit cu Renault City K-ZE, model electric disponibil în China, ambele fiind derivate din Kwid, un SUV de oraș oferit de Renault în India, arată o analiză Autocritica.ro.

La finalul anilor 2000 s-a născut și ideea unor SUV-uri de clasă mini (segment A), însă poligonul de testare nu avea să fie cel european. În cazul Grupului Renault, familia sub care activează astăzi Dacia, publicul căruia voia să-i testeze gusturile în materie de SUV-uri de oraș a fost cel din India.

În cadrul Salonului Auto de la New Delhi din 2014, Renault a prezentat publicului Kwid Concept. Prototipul, gândit și realizat și cu ajutorul diviziei Renault Design din India, avea o serie de linii interesante. Designul general părea inspirat de celebrul Beach Buggy: o gardă la sol generoasă, jante mari cu anvelope special pregătite să muște din nisip sau macadam, protecții suplimentare viu colorate și chiar și portiere inspirate de modelele Lamborghini.

Analize Economedia

criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania
concedieri dreamstime
industrie forta de munca somaj industrial uzina fabrica manufactura muncitor muncitor necalificat
blindate, armata, militar
Bugetul familiei, bani
dambovita arena aci
afacere semnare contract pexels
șantier aeroport craiova
costuri, cladiri, birouri, angajati
software, calculator, IT
CV locuri de munca job
MixCollage-21-Dec-2024-07-15-PM-1798
economie 2024
grafic crestere dreamstime
tranzactii calcula fuziuni
locuinta constructii bricolaj
salariu, bani, lei
turcia, ankara, steag, flag, drapel, istanbul, alegeri
bani, lei, bancnote, cash, numerar
bursa, indice bursier, investitii, scadere, grafic
bursa, indice bursier, investitii, scadere, grafic

Deși conceptul a fost echipat cu un motor pe benzină de 1.2 litri și o transmisie automată cu dublu ambreiaj, oficialii Renault au declarat că prototipul fusese pregătit și pentru electrificare: în spatele logo-ului Renault se afla mufa pentru încărcarea unor posibile baterii. Iată un alt indiciu, atent ascuns de departamentul de marketing Renault, printre declarațiile oficialilor companiei. (Foto: Renault Kwid / site oficial)

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Citește tot articolul pe Autocritica.ro, partener Economedia

Vezi mai jos imagini VIDEO cu Renault Kwid, precursorul Dacia Spring

Comentarii

Comments are closed.

Comentarii

Pentru a posta un comentariu, trebuie să te Înregistrezi sau să te Autentifici.