Cum a apărut Dacia Spring: mașina electrică cu rude în India și China

Renault Kwid sursa Renault ProEXR File Description =Attributes= channels (chlist) comments (string): "Generated by IrayForMaya" compression (compression): Zip16 dataWindow (box2i): [0, 0, 5999, 4499] displayWindow (box2i): [0, 0, 5999, 4499] lineOrder (lineOrder): Increasing Y pixelAspectRatio (float): 1.000000 screenWindowCenter (v2f): [0.000000, 0.000000] screenWindowWidth (float): 1.000000 =Channels= A (float) B (float) G (float) R (float) alpha.Z (float) depth.Z (float) diffuse.B (float) diffuse.G (float) diffuse.R (float) distance.Z (float) glossy.B (float) glossy.G (float) glossy.R (float) normal.X (float) normal.Y (float) normal.Z (float) specular.B (float) specular.G (float) specular.R (float)

Dacia Spring deschide drumul constructorului de la Mioveni către era electrică. Spring este înrudit cu Renault City K-ZE, model electric disponibil în China, ambele fiind derivate din Kwid, un SUV de oraș oferit de Renault în India, arată o analiză Autocritica.ro.

La finalul anilor 2000 s-a născut și ideea unor SUV-uri de clasă mini (segment A), însă poligonul de testare nu avea să fie cel european. În cazul Grupului Renault, familia sub care activează astăzi Dacia, publicul căruia voia să-i testeze gusturile în materie de SUV-uri de oraș a fost cel din India.

În cadrul Salonului Auto de la New Delhi din 2014, Renault a prezentat publicului Kwid Concept. Prototipul, gândit și realizat și cu ajutorul diviziei Renault Design din India, avea o serie de linii interesante. Designul general părea inspirat de celebrul Beach Buggy: o gardă la sol generoasă, jante mari cu anvelope special pregătite să muște din nisip sau macadam, protecții suplimentare viu colorate și chiar și portiere inspirate de modelele Lamborghini.

Analize Economedia

Donald Trump
Colaj bani lei Marcel Ciolacu
Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere
constructii, locuințe, bloc, muncitori, șantier
cristian mihai ciolacu, nepotul premierului
Emil Boc, Sorin Grindeanu
Ministerul Energiei Sursa foto Peter Szijjarto
tbb foto event
productie, fabrica
Donald Trump, Trumponomics
euro, moneda, bancnote, bani
bani, finante, lei, financiar, deficit
Mugur Isarescu, guverantorul BNR
Azomures
inflatie bani echilibru balanta
452710313_472208142236025_2821867466000769013_n
Mugur Isărescu, Banca Națională a României, BNR
tineri joburi IUF- The International University Fair
crestere economica, grafic
bani, lei, moneda
noii directori de la Transelectrica - Economedia
crestere economica grafic calcule foto pexels-pixabay
retea electrica - Transelectrica
Ford Courier Craiova Otosan (1)
Schaeffler Romania 1
investitii bani
Nokian+Tyres+Romania+factory+1st+tire+02
Elena Deacu

Deși conceptul a fost echipat cu un motor pe benzină de 1.2 litri și o transmisie automată cu dublu ambreiaj, oficialii Renault au declarat că prototipul fusese pregătit și pentru electrificare: în spatele logo-ului Renault se afla mufa pentru încărcarea unor posibile baterii. Iată un alt indiciu, atent ascuns de departamentul de marketing Renault, printre declarațiile oficialilor companiei. (Foto: Renault Kwid / site oficial)

Citește tot articolul pe Autocritica.ro, partener Economedia

Vezi mai jos imagini VIDEO cu Renault Kwid, precursorul Dacia Spring

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

Comentarii

Comments are closed.

Comentarii

Pentru a posta un comentariu, trebuie să te Înregistrezi sau să te Autentifici.