Mai multe branduri din România au decis să facă real-time marketing și să comunice cu clienții pe tema alegerilor prezidențiale și a rezultatelor care au trimis în turul doi un candidat pro-rus care face declarații controversate.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Barul și restaurantul J’ai Bistrot din Capitală a publicat o doză de Pepsi cu „noua formulă ZERO NANOCHIP”. Amintim că candidatul pro-rus Călin Georgescu, clasat pe primul loc în turul I al alegerilor prezidențiale, a declarat în urmă cu o lună, la un podcast, că sucurile carbogazoase, precum Fanta și Pepsi, conțin nanocipuri, iar odată consumate „intră în tine ca într-un laptop”.

Brandul de covrigei sărați Toortitzi a îndemnat cetățenii la vot printr-o campanie care arată că fiecare vot contează. În acest sens, compania a „creat” în mod ironic un sortiment de covrigei cu aroma „nu contează, a ales altcineva pentru tine”.

Analize Economedia

România-Ungaria steaguri
un programator lucreaza la un laptop
adrian-dragos-paval-dedeman
economie calcule
somer calculator
burse, piete, multipli
bani, lei, economie, finante, deficit, inflatie
armata romana, capu midia, romania, nato, militari, soldati, antrenament, exercitiu militar, himars, rachete, sisteme de aparare aeriana
auto, masina chinezeasca
om robot industria automotive
transport
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
linie asamblare Dacia
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA

„HAI LA VOT!
Nu îi lăsa pe alții să aleagă pentru tine. #toortitzisavurosdesinceri”, a fost mesajul companiei.

Compania de recrutare Lugera & Makler Romania a postat următorul mesaj ironic la adresa candidatului pro-rus Călin Georgescu, care a chemat marți jurnaliștii la o conferință de presă, dar ulterior nu a dorit să răspundă la nicio întrebare: „Dacă aplici pentru un job, ajungi la interviu, dar refuzi să răspunzi la întrebările pe care le primești, atunci probabil că nu ești persoana potrivită pentru jobul respectiv”.