Cum comunică brandurile în campanie: „Pentru cei care nu votează, am lansat Toortitzi cu „NU CONTEAZĂ” / „Găsiți la noi numai Pepsi cu noua formulă ZERO NANOCHIP”

branduri campanie alegeri prezidentiale

Mai multe branduri din România au decis să facă real-time marketing și să comunice cu clienții pe tema alegerilor prezidențiale și a rezultatelor care au trimis în turul doi un candidat pro-rus care face declarații controversate.

Barul și restaurantul J’ai Bistrot din Capitală a publicat o doză de Pepsi cu „noua formulă ZERO NANOCHIP”. Amintim că candidatul pro-rus Călin Georgescu, clasat pe primul loc în turul I al alegerilor prezidențiale, a declarat în urmă cu o lună, la un podcast, că sucurile carbogazoase, precum Fanta și Pepsi, conțin nanocipuri, iar odată consumate „intră în tine ca într-un laptop”.

Brandul de covrigei sărați Toortitzi a îndemnat cetățenii la vot printr-o campanie care arată că fiecare vot contează. În acest sens, compania a „creat” în mod ironic un sortiment de covrigei cu aroma „nu contează, a ales altcineva pentru tine”.

Analize Economedia

inflatie bani echilibru balanta
la veterinar
camioane UMB autostrazi
Donald Trump
Colaj bani lei Marcel Ciolacu
Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere
constructii, locuințe, bloc, muncitori, șantier
cristian mihai ciolacu, nepotul premierului
Emil Boc, Sorin Grindeanu
Ministerul Energiei Sursa foto Peter Szijjarto
tbb foto event
productie, fabrica
Donald Trump, Trumponomics
euro, moneda, bancnote, bani
bani, finante, lei, financiar, deficit
Mugur Isarescu, guverantorul BNR
Azomures
inflatie bani echilibru balanta
452710313_472208142236025_2821867466000769013_n
Mugur Isărescu, Banca Națională a României, BNR
tineri joburi IUF- The International University Fair
crestere economica, grafic
bani, lei, moneda
noii directori de la Transelectrica - Economedia
crestere economica grafic calcule foto pexels-pixabay
retea electrica - Transelectrica
Ford Courier Craiova Otosan (1)
Schaeffler Romania 1

„HAI LA VOT!
Nu îi lăsa pe alții să aleagă pentru tine. #toortitzisavurosdesinceri”, a fost mesajul companiei.

Compania de recrutare Lugera & Makler Romania a postat următorul mesaj ironic la adresa candidatului pro-rus Călin Georgescu, care a chemat marți jurnaliștii la o conferință de presă, dar ulterior nu a dorit să răspundă la nicio întrebare: „Dacă aplici pentru un job, ajungi la interviu, dar refuzi să răspunzi la întrebările pe care le primești, atunci probabil că nu ești persoana potrivită pentru jobul respectiv”.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

Comentarii

Pentru a posta un comentariu, trebuie să te Înregistrezi sau să te Autentifici.