Cum comunică brandurile în campanie: „Pentru cei care nu votează, am lansat Toortitzi cu „NU CONTEAZĂ” / „Găsiți la noi numai Pepsi cu noua formulă ZERO NANOCHIP”

branduri campanie alegeri prezidentiale

Mai multe branduri din România au decis să facă real-time marketing și să comunice cu clienții pe tema alegerilor prezidențiale și a rezultatelor care au trimis în turul doi un candidat pro-rus care face declarații controversate.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Barul și restaurantul J’ai Bistrot din Capitală a publicat o doză de Pepsi cu „noua formulă ZERO NANOCHIP”. Amintim că candidatul pro-rus Călin Georgescu, clasat pe primul loc în turul I al alegerilor prezidențiale, a declarat în urmă cu o lună, la un podcast, că sucurile carbogazoase, precum Fanta și Pepsi, conțin nanocipuri, iar odată consumate „intră în tine ca într-un laptop”.

Brandul de covrigei sărați Toortitzi a îndemnat cetățenii la vot printr-o campanie care arată că fiecare vot contează. În acest sens, compania a „creat” în mod ironic un sortiment de covrigei cu aroma „nu contează, a ales altcineva pentru tine”.

Analize Economedia

sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania
Concedieri scaderi economie
industrie forta de munca somaj industrial uzina fabrica manufactura muncitor muncitor necalificat
blindate, armata, militar
Bugetul familiei, bani
dambovita arena aci
afacere semnare contract pexels
șantier aeroport craiova
costuri, cladiri, birouri, angajati
software, calculator, IT
CV locuri de munca job
MixCollage-21-Dec-2024-07-15-PM-1798
economie 2024
grafic crestere dreamstime
tranzactii calcula fuziuni
locuinta constructii bricolaj
salariu, bani, lei

„HAI LA VOT!
Nu îi lăsa pe alții să aleagă pentru tine. #toortitzisavurosdesinceri”, a fost mesajul companiei.

Compania de recrutare Lugera & Makler Romania a postat următorul mesaj ironic la adresa candidatului pro-rus Călin Georgescu, care a chemat marți jurnaliștii la o conferință de presă, dar ulterior nu a dorit să răspundă la nicio întrebare: „Dacă aplici pentru un job, ajungi la interviu, dar refuzi să răspunzi la întrebările pe care le primești, atunci probabil că nu ești persoana potrivită pentru jobul respectiv”.