Activitatea Dacia a fost îngreunată de decizia constructorului autostrăzii Pitești – Sibiu de a cere închiderea circulației pe Valea Oltului timp de o lună. Dificultățile curente de transport pe teritoriul României s-au accentuat odată cu necesitatea de ocolire. „Avem un factor destabilizant în acest moment”, spune Mihai Bordeanu, șeful Dacia în România, conform profit.ro.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

„O primă estimare ne arată că sunt cam 50.000 de euro pe săptămână, costuri. Nu este doar combustibilul, sunt și alte cheltuieli”, a explicat șeful Dacia, care a spus însă că decizia a fost luată și nu se mai poate schimba nimic.

Dacia este cel mai mare exportator al României și activitatea sa se bazează în special pe transportul pe șosea, de la Mioveni, Argeș, unde sunt produse automobilele, către dealerii din Europa.

Analize Economedia

România-Ungaria steaguri
un programator lucreaza la un laptop
adrian-dragos-paval-dedeman
economie calcule
somer calculator
burse, piete, multipli
bani, lei, economie, finante, deficit, inflatie
armata romana, capu midia, romania, nato, militari, soldati, antrenament, exercitiu militar, himars, rachete, sisteme de aparare aeriana
auto, masina chinezeasca
om robot industria automotive
transport
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
linie asamblare Dacia
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA