Dacia Spring, modelul electric al mărcii auto românești, avea joi 7000 de precomenzi din Europa adunate în țările în care comenzile au fost deschise – România, Franța, Germania, Italia și Spania, a anunțat Mihai Bordeanu, directorul general Dacia, citat de Autocritica.ro.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Dintre precomenzile pentru Spring, 80% vin dinspre clienți persoane fizice, iar 20% dinspre persoane juridice. Mașina electrică, prima sub brandul Dacia, este produsă în China.

În ceea ce privește viitorul SUV al Dacia, ce va purta numele Bigster, Mihai Bordeanu a anunțat că nu a luat încă o decizie cu privire la fabrica în care va fi construit, dar a spus că ”există șanse ca acest SUV să fie produs la Mioveni”.

Analize Economedia

om robot industria automotive
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
Linie asamblare uzina Dacia Mioveni (4)
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania
Concedieri scaderi economie

”Bigster a fost prezentat pentru a dezvălui strategia Dacia pe viitor. Strategie care include prezența Dacia în segmentul compact (C). Încercăm să aducem Bigster pe piață înainte de anul 2025”, a mai spus Bordeanu.

Citește tot articolul pe Autocritica.ro, partener Economedia