De ce ai nevoie de servicii SEO pentru afacerea ta? (P)

deceainevoiedeserviciiseopentruafacereata

Toată lumea “s-a mutat” de mult timp în mediul online și își dezvoltă activitățile aici. Acum, este greu de imaginat o afacere care să nu fie online. Dar crearea unui site web nu este suficientă pentru a obține clienți și mult trafic. Promovarea online nu este atât de ușoară pe cât pare la prima vedere, iar aici intervine strategia SEO.

Ce reprezintă SEO?

Te întrebi ce este SEO? SEO este o modalitate eficientă de a te înrădăcina în clasamentul motoarelor de căutare și de a crește constant numărul de vizitatori. Acronimul înseamnă Search Engine Optimization (optimizare pentru motoarele de căutare). În cuvinte simple, SEO este un set de acțiuni de optimizare internă și externă, menite să îmbunătățească poziția unui site în motoarele de căutare.

SEO profesional de înaltă calitate nu înseamnă doar construirea unei mase de linkuri sau crearea unui conținut util. Promovarea site-ului necesită o muncă mult mai complexă.

Analize Economedia

salariu, bani, lei
turcia, ankara, steag, flag, drapel, istanbul, alegeri
bani, lei, bancnote, cash, numerar
bursa, indice bursier, investitii, scadere, grafic
bursa, indice bursier, investitii, scadere, grafic
inflatie bani echilibru balanta
la veterinar
camioane UMB autostrazi
Donald Trump
Colaj bani lei Marcel Ciolacu
Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere
constructii, locuințe, bloc, muncitori, șantier
cristian mihai ciolacu, nepotul premierului
Emil Boc, Sorin Grindeanu
Ministerul Energiei Sursa foto Peter Szijjarto
tbb foto event
productie, fabrica
Donald Trump, Trumponomics
euro, moneda, bancnote, bani
bani, finante, lei, financiar, deficit
Mugur Isarescu, guverantorul BNR
Azomures
inflatie bani echilibru balanta
452710313_472208142236025_2821867466000769013_n
Mugur Isărescu, Banca Națională a României, BNR
tineri joburi IUF- The International University Fair
crestere economica, grafic
bani, lei, moneda

Așadar, un website nu va ajuta foarte mult dacă nu este vizibil. Fără optimizare, accesarea acestuia de către internauți va fi foarte scăzută sau chiar zero, dacă nu există o strategie de promovare bine pusă la punct.

Procesul de optimizare SEO este potrivit pentru oricine are de gând să vândă sau a vândut deja bunuri prin intermediul internetului, căutând clienți și parteneri.

Când este cazul să apelezi la serviciile SEO?

Are sens să îți promovezi site-ul web dacă:

  • Produsul tău este solicitat de un public larg;
  • Compania ta are concurenți pe internet;
  • Produsul este autorizat pentru vânzare la nivel legislativ;
  • Ești dispus să aștepți cel puțin câteva luni pentru a obține rezultate;
  • Ești în căutarea unor sisteme relativ ieftine de promovare a site-urilor, care să fie eficiente și fiabile în atragerea de trafic;
  • Ești gata să investești timp și bani în site-ul tău, să îl dezvolți și să îl îmbunătățești în mod constant;
  • Intenționezi să rămâi pe piață în cadrul nișei tale sau să te extinzi în timp.

Optimizarea SEO nu este potrivită pentru obținerea unui efect rapid. Acesta este conceput pentru a avea un efect de lungă durată.

De ce ai nevoie de promovarea SEO a unui site?

Promovarea SEO are ca scop îmbunătățirea poziției site-ului pentru interogările de căutare alese, ceea ce are ca scop creșterea traficului, popularitatea proiectului, creșterea numărului de vânzări și de lead-uri.

Fără optimizarea SEO, proiectul se va pierde printre sutele și miile de alte proiecte cu același subiect prezente în rețea, iar utilizatorii nu-l vor găsi niciodată folosind motoarele de căutare. Cu cât poziția site-ului este mai sus, cu atât mai mulți vizitatori vei primi. O parte din trafic va fi preluat de publicitatea contextuală, dar majoritatea utilizatorilor aleg site-urile din partea de sus a rezultatelor organice. De aceea, este foarte important să lucrezi în mod regulat la îmbunătățirea poziției site-ului tău și să nu te oprești atunci când ajungi în vârf, altfel ai putea fi înlăturat de concurenții tăi.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia: