Deloitte a comandat 140 de Mini Cooper electric pentru filiala din Belgia, cea mai mare comandă din Europa pentru BMW

mini cooper

Firma de audit și consultanță Deloitte a comandat 140 Mini Cooper SE complet electrice pentru filiala din Belgia. Noile mașini electrice completează cele 100 de Mini EV-uri pe care compania le adăugase deja flotei sale din Belgia în august. Pentru BMW, aceasta este cea mai mare comandă de mini electrice din Europa până în prezent, potrivit Electrive.com.

La Deloitte Belgia, sucursala care a făcut comanda, unul din patru noi angajați a optat pentru o mașină electrică din iunie, relatează firma. Astfel, aceasta a comandat încă 140 Mini Cooper SE de la BMW pentru a satisface această cerere, aducând flota Mini electrică la 240. BMW subliniază că oglinzile retrovizoare verzi, culoarea Deloitte, sunt deosebit de populare printre noii angajați.

Mini Cooper SE electrice fac parte dintr-o comandă totală de 540 Mini noi. Deloitte spune că vehiculele electrice și hibride au reprezentat 88% din toate mașinile companiei comandate încă din vară.

Pe lângă achiziționarea de mașini electrice, Deloitte investește în infrastructura de vehicule electrice ca parte a planului său de mobilitate prin care vizează să devină neutră din punctul de vedere al carbonului până în 2030. Biroul belgian al companiei, de exemplu, are în prezent 540 de stații de încărcare pentru vehicule electrice și plug-in hibrizi.

„Deoarece flota noastră reprezintă 70% din amprenta noastră de carbon, fiecare pas mic și mare ne aduce mai aproape de neutralitatea carbonului”, a declarat Piet Vandendriessche, CEO al Deloitte Belgium. „Faptul că unul din patru noi angajați alege acum o mașină electrică îmi dă deplină încredere că suntem pe drumul cel bun pentru a face din Deloitte un pionier în mobilitate durabilă.”

De altfel, toate aspectele activității Deloitte au suferit modificări, în ultimul an, pentru a reduce amprenta de carbon a companiei.

Sursa foto: Deloitte

În afară de electrizarea propriei flote, Deloitte Belgia oferă și pachete de transport alternative. Aceste pachete pot include mașini (electrice), sau oferte pentru angajați să aleagă dintre opțiuni de mobilitate, precum transport public, biciclete și / sau servicii de mobilitate partajată, astfel încât firma.

BMW Mini lucrează pentru a deveni un brand complet electric până în 2030. „Electrificarea este noul capitol din povestea sustenabilității pe care o scriem împreună”, conchide Eddy Haesendonck, CEO BMW Group Belux.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *