Directorul financiar al Porsche spune că Europa ar putea amâna interzicerea mașinilor noi pe bază de combustibil/ Vânzarea mașinilor noi cu motoare pe benzină și motorină va fi interzisă în UE din 2035

Porsche Taycan - imagine de prezentare Porsche Taycan - imagine de prezentare

Planul Europei de a elimina treptat vânzarea de mașini noi cu motoare cu combustie până în 2035 ar putea fi amânat, a declarat directorul financiar al Porsche AG, Lutz Meschke, scrie Bloomberg. “Există o mulțime de discuții în acest moment în jurul sfârșitului motorului cu combustie”, a declarat Meschke joi, în Singapore. “Cred că ar putea fi amânat”.

O încetinire a comenzilor de vehicule electrice a pus sub semnul întrebării dacă Uniunea Europeană este pe drumul cel bun pentru eliminarea treptată, care reprezintă unul dintre cele mai ambițioase eforturi de reducere a emisiilor de carbon.

Consumatorii europeni au fost descurajați de lipsa unor rețele de încărcare fiabile, de prețurile ridicate și de retragerea stimulentelor pentru vehiculele electrice. Marea Britanie și-a amânat deja cu cinci ani, până în 2035, interdicția planificată de a comercializa noi modele pe benzină și diesel.

Analize Economedia

economie razboi bani
romania germania
concedieri dreamstime
industrie forta de munca somaj industrial uzina fabrica manufactura muncitor muncitor necalificat
blindate, armata, militar
Bugetul familiei, bani
dambovita arena aci
afacere semnare contract pexels
șantier aeroport craiova
costuri, cladiri, birouri, angajati
software, calculator, IT
CV locuri de munca job
MixCollage-21-Dec-2024-07-15-PM-1798
economie 2024
grafic crestere dreamstime
tranzactii calcula fuziuni
locuinta constructii bricolaj
salariu, bani, lei
turcia, ankara, steag, flag, drapel, istanbul, alegeri
bani, lei, bancnote, cash, numerar
bursa, indice bursier, investitii, scadere, grafic
bursa, indice bursier, investitii, scadere, grafic
inflatie bani echilibru balanta
la veterinar
camioane UMB autostrazi
Donald Trump
Colaj bani lei Marcel Ciolacu
Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

În timp ce producătorii de EV-uri premium și de lux pot funcționa fără subvenții, tăierea acestora din segmentul de volum este greșită, a declarat Meschke, care a vorbit în marja evenimentului de prezentare a SUV-ului electric Macan al Porsche, care a fost amânat mult timp.

“Trebuie să vedem cât de abruptă va fi curba de creștere în următorii ani”, a spus Meschke. “Dacă vom avea o situație ca acum, cu o anumită reticență în a cumpăra mașini electrice în Europa, atunci poate că subvențiile vor reveni”.

Anul trecut, în săptămânile de dinaintea adoptării de către UE a planului de eliminare treptată a vehiculelor noi cu motoare cu combustie, Germania a refuzat să susțină acest demers, cerând ca Bruxelles-ul să protejeze și vehiculele care funcționează cu combustibili sintetici – o tehnologie susținută de Porsche. Constructorul de automobile de lux s-a alăturat în 2022 unui grup de investitori care au pariat 260 de milioane de dolari pe un start-up care construiește o fabrică de e-combustibili în Chile.