Directorul producătorului Puma: “Vor fi mai multe rafturi goale decât vă aşteptaţi atunci când veţi merge la cumpărături de Crăciun”

puma shopping cart foto

Directorul general al producătorului german de echipamente sportive Puma SE, Bjorn Gulden, i-a sfătuit miercuri pe consumatori să cumpere acum cadourile de Crăciun, dacă vor să fie siguri că vor primi ceea ce îşi doresc, având în vedere situaţia dificilă în care se află lanţurile globale de aprovizionare, transmite publicația Bloomberg, citată de Agerpres.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

“Vor fi mai multe rafturi goale decât vă aşteptaţi atunci când veţi merge la cumpărături de Crăciun”, a spus Bjorn Gulden la o întâlnire cu jurnaliştii.

În acest an, retailerii din întreaga lume îşi fac mai devreme decât de obicei planuri pentru sezonul sărbătorilor, deoarece blocajele din porturi şi deficitul de produse risc să complice cumpărăturile de sfârşit de an. La începutul acestei luni, directorul general de la Tesco, Ken Murphy, a dezvăluit că cel mai mare lanţ de supermarketuri din Marea Britanie a comandat în acest an cu 10% mai mulţi curcani decât de obicei şi a majorat numărul de containere cu produse proaspete care sunt transportate pe calea ferată din Spania, pentru a se asigura că nu îşi va dezamăgi clienţii.

Analize Economedia

sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania
Concedieri scaderi economie
industrie forta de munca somaj industrial uzina fabrica manufactura muncitor muncitor necalificat
blindate, armata, militar
Bugetul familiei, bani
dambovita arena aci
afacere semnare contract pexels
șantier aeroport craiova
costuri, cladiri, birouri, angajati
software, calculator, IT
CV locuri de munca job
MixCollage-21-Dec-2024-07-15-PM-1798
economie 2024
grafic crestere dreamstime
tranzactii calcula fuziuni
locuinta constructii bricolaj
salariu, bani, lei

Dificultăţile sunt mai mari pentru producătorii de încălţăminte şi îmbrăcăminte sportivă, care au probleme în a face faţă cererii după ce închiderea uzinelor din Vietnam s-a prelungit de la finele lunii iulie până la mijlocul lunii octombrie. Având în vedere că, în mod normal, durează trei luni pentru ca un produs să ajungă de la fabrică pe rafturile magazinelor, Bjorn Gulden a avertizat că lipsa de încălţăminte şi îmbrăcăminte se va face simţită abia în trimestrul actual şi în următorul.

Cu toate acestea, există şi motive de optimism. În prezent, toate uzinele Puma din sudul Vietnamului s-au redeschis şi lucrează la aproximativ 70% din capacitate pentru cele care produc articole de îmbrăcăminte şi la 60% pentru cele de încălţăminte. Bjorn Gulden se aşteaptă ca toate aceste uzine să ajungă la o capacitate maximă de producţie în decurs de câteva săptămâni.

Separat, Puma a dat publicităţii miercuri rezultate trimestriale peste aşteptări, în condiţiile în care vânzările au crescut cu 20,4% până la 1,9 miliarde euro iar profitul operaţional a urcat până la 229 milioane de euro. În aceste condiţii, Puma şi-a îmbunătăţit estimările de vânzări pentru ansamblul acestui an, mizând pe o creştere de până la 25%, faţă de una de 20% cât estima anterior.