Un atac informatic recent asupra NetJets, compania de avioane private deținută de Berkshire Hathaway, a dezvăluit un ghid pentru însoțitorii de bord care îl deservesc pe Elon Musk, transmite TechCrunch.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Documentul oferă o perspectivă interesantă asupra preferințelor personale ale celui mai bogat om din lume.

Unele dintre preferințe sunt surprinzătoare pentru CEO-ul Tesla, o companie dedicată sustenabilității. Se pare că Musk nu este „interesat de conservarea combustibilului” deoarece „vrea să zboare cât mai repede și cât mai direct” posibil.

Analize Economedia

Hidroelectrica logo
armament-romania
utilitati, electricitate, energie
Angajați, recrutări
inflatie
aparare militari
baraj Hidroelectrica
joburi, oameni, persoane, agitație, aglomeratie, locuri de muncă, muncă, angajatori, stradă
Neptun Deep
bursa, investitii, indici, cresteri, scaderi, investitori
calcule buget
Biserica fortificată din Bierțan) de Kayle Kaupanger
Economii, Bani, Tineri, Pușculiță
investiții, creșteri, acțiuni, bursă, taur, bull
cresteri, dividende, bursa, piata de capital
Dubai proprietati imobiliare
România-Ungaria steaguri
un programator lucreaza la un laptop
adrian-dragos-paval-dedeman
economie calcule
somer calculator
burse, piete, multipli
bani, lei, economie, finante, deficit, inflatie
armata romana, capu midia, romania, nato, militari, soldati, antrenament, exercitiu militar, himars, rachete, sisteme de aparare aeriana
auto, masina chinezeasca
om robot industria automotive
transport
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume

Alte înclinații nu sunt deloc surprinzătoare, cum ar fi nota către personal de a nu-i oferi ajutor tehnic.

„Dl. Musk se consideră autosuficient și nu are nevoie de ajutor cu tehnologia – dacă are nevoie, va cere”, potrivit documentului.

Ghidul mai pomenește despre aversiunea lui Musk față de întreruperile neașteptate de Wi-Fi și înclinația sa de a trage un pui de somn, chiar și în călătoriile de o zi. De asemenea, preferă să mențină temperatura în cabină la 18.3 grade Celsius, luminile slabe și ventilația pasagerilor oprită, deoarece „nu-i place zgomotul”.