Dragoș Anastasiu lansează un business de consultanță pentru antreprenorii la început de drum: Vrem să facem din AdWise un soi de policlinică pentru antreprenori

AdWise

AdWise, un nou business lansat de Dragoș Anastasiu, fondatorul grupului Eurolines, împreună cu șase alți antreprenori, nu se va ocupa de sănătatea antreprenorilor, ci de sănătatea de business și financiară a companiilor acestora.

Alături de Dragoș Anastasiu fondatori în acest proiect sunt:

  • Tiberiu Istocescu, avocat și consultant, Managing Partner, Istocescu & Vintila
  • Mihaela Vintilă, avocat, Senior Partner, Istocescu & Vintila
  • Roxana Stan, fost Director de Resurse Umane al Eurolines
  • Dan Berciu, mentor business și management financiar
  • Ionuț Grigorescu
  • George Leca, expert în Project Management

Alte personalități din mediul de business vor contribui la acest proiect, precum Marius Ghenea, Dragoș Petrescu, fondator City Grill și președintele Romanian Business Leaders, Felix Pătrășcanu, fondator Fan Courier, sau Wargha Enayati, fondatorul Enayati Medical City și fondatorul Rețelei Regina Maria.

De altfel, după spusele lui George Leca, unul dintre fondatori, sunt circa 20 de companii și zeci de specialiști în spatele AdWise, companie de consultanță care își propune să „poarte pălăria fiecărui antreprenor din România”.

Adwise va integra servicii de consultanță, training pentru antreprenori.

„Îmi aduc aminte din experiența mea antreprenorială că în timpul crizei din 2008 aveam sediu peste drum de cimitirul Reînvierea și mă plimbam prin cimitir căutând soluții. Atunci mi-am dat că nu doar eu trebuia să se găsesc, ci noi, toți. Acum, în pandemie, s-au întors problemele. 2021-2022 vor fi dificili. În jur de 100.000 de companii vor trebui să plătească ce s-a amânat anul trecut. Și va fi complicat”, spune Dragoș Anastasiu.

De asemenea, un alt fondator, Tiberiu Istocescu, avocat și consultant, Managing Partner, Istocescu & Vintilă, consideră că AdWise nu e neapărat o firmă de consultanță, și spune că „proiectul e născut din experiențele noastre, iar antreprenorii pot vorbi cu noi pe limba lor. Adwise e un integrator și este o grupare de oameni cu experiență, nu e încă o firmă de consultanță și nu vom fi sfătuitori care le știu pe toate. Vom discuta la nivel de egalitate”.

Monetizarea, o problemă?

Cum AdWise e un business și nu Armata Salvării, discuția se poartă și despre venituri, profit și monetizare.

„Adwise e un soi de policlinică pentru antreprenori. Suntem destul de mulți experimentați, fiecare pe direcția lui, unii pun diagnosticul, alții tratează”, zâmbește Dragoș Anastasiu.

Problema e nivelul de experiență și de educație al antreprenorilor români. Deși ambele au crescut în ultimii cinci ani, par a avea succes mai mare cei care strigă și se folosesc de slogane înșelătoare, de exemplu: cum să-ți dublezi business-ul în trei luni, decât cei cu experiență, imagine bună și cunoscători.

„În ce măsură sunt antreprenorii români sa plătească? La succes, plătesc. Problema e cu plata în avans. Modelul de business are două părți: parteneriat/shareholder sau membru în board. Antreprenorii par mai dispuși la aceste variante, care evită plata directă sau în avans”, conchide Dragoș Anastasiu.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *