Drum Expres Cluj Napoca- Dej: Asocierea Specialist Consulting SRL (lider)- Specialist Smart Group SRL – Perfect Consult Europe SRL a câștigat contractul pentru elaborarea Studiului de Fezabilitate

Drum Expres Craiova Pitești Lot 3 deschidere

Asocierea Specialist Consulting SRL (lider)- Specialist Smart Group SRL – Perfect Consult Europe SRL a fost desemnată câştigătoarea contractului pentru elaborarea Studiului de Fezabilitate necesar construcţiei Drumului Expres Cluj – Dej, anunță Cristian Pistol, directorul general al CNAIR. Lungimea estimată este de 75 kilometri, iar durata de contractului pentru proiectarea preliminară (SF) este de un an și jumătate.Drumul Expres va asigura legătura între A 3 Autostrada Transilvania și Autostrada Nordului Baia Mare-Dej-Bistrița-Suceava.

„Un nou drum de mare viteză va fi construit în Trasilvania! A fost desemnat astăzi câştigătorul contractului pentru elaborarea Studiului de Fezabilitate necesar construcţiei Drumului Expres Cluj – Dej! După semnarea contractului Asocierea Specialist Consulting SRL (lider)- Specialist Smart Group SRL – Perfect Consult Europe SRL va avea la dispoziţie 27,52 milioane de lei (fără TVA) şi 18 luni pentru finalizarea Studiului de Fezabilitate”, a scris Pistol pe pagina sa de Facebook.

Procedurile pentru semnarea contractului (finanţat prin fonduri europene nerambursabile) va putea începe peste 10 zile, dacă nu vor exista contestaţii. Viitorul drum expres Cluj-Dej, cu o lungime estimată de 75 km, va asigura o conexiune modernă cu Drumul Transregio Gilău – Apahida şi cu A3 (Autostrada Transilvania)

Analize Economedia

Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere
constructii, locuințe, bloc, muncitori, șantier
cristian mihai ciolacu, nepotul premierului
Emil Boc, Sorin Grindeanu
Ministerul Energiei Sursa foto Peter Szijjarto
tbb foto event
productie, fabrica
Donald Trump, Trumponomics
euro, moneda, bancnote, bani
bani, finante, lei, financiar, deficit
Mugur Isarescu, guverantorul BNR
Azomures
inflatie bani echilibru balanta
452710313_472208142236025_2821867466000769013_n
Mugur Isărescu, Banca Națională a României, BNR
tineri joburi IUF- The International University Fair
crestere economica, grafic
bani, lei, moneda
noii directori de la Transelectrica - Economedia
crestere economica grafic calcule foto pexels-pixabay
retea electrica - Transelectrica
Ford Courier Craiova Otosan (1)
Schaeffler Romania 1
investitii bani
Nokian+Tyres+Romania+factory+1st+tire+02
Elena Deacu
calculator, job, grafice
automotive foto 2
Valoarea estimată a acestui contract este de 28,34 milioane de lei (fără TVA), iar sursa de finanțare va fi asigurată din Fonduri Europene Nerambursabile. Durata contractului este de 21 de luni, din care 18 de luni pentru realizarea Studiului de Fezabilitate. Construcția Drumului Expres Cluj – Dej, o lungime estimata de 75 km, va reduce timpii de călatorie și va crește viteza medie de deplasare între localitatile Cluj si Dej. Acest nou drum va asigura conexiunea cu viitorul Drum Transregio Gilău-Apahida și cu Autostrada Transilvania.”- Cristian Pistol.
Reamintim că licitația pentru studiul de fezabilitate pentru Drumul Expres Cluj – Dej a mai fost lansată și în 2021, când patru asocieri de companii depuseseră oferte, după cum a scrie Economedia AICI.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

Comentarii

  1. Da.
    E bine ca elaborarea Studiului de Fezabilitate a “doar 18 luni.
    Până cand incepe a se construi “incepe” si Autostrada Transilvania sa prinda contur iar la Drumul Transregio Gilău – Apahida se incepe cu proiectarea.
    Adica 2030-2032!
    😲😲
    Asa baieți: pas cu pas!

  2. Mult-necesara retea completa de autostrazi si drumuri express din Romania va fi gata cand noi ne vom deplasa prin aer cu drone. Fereastra de oportunitate se inchide incet-incet pentru ca responsabilii de cadrul legislativ dupa aderarea la UE n-aveau chef de lucru. Deja PT vine cu doar 40% confinantare, ceea ce inseamna ca Guvernul trebuie sa gaseasca restul de 60% pentru a realiza restul retelei. Bani sunt, dar decidentii ii pompeaza in consum (pensii si salarii babane, departe de realitatea din mediul privat), iar in acest ritm 2050 e un termen optimist.
    Peste A3 Ploiesti – Brasov s-a pus cruce (s-a prelungit pana in 2030 cu studiile si proiectarea).
    A13 Fagaras – Bacau se duce mult dupa 2030.
    DX-urile din Focsani si Buzau catre Marea Neagra – nicio noutate.
    Completati voi lista…
    De la contractul pentru SF pana la livrarea drumului catre CNAIR pot sa treaca si >20 de ani si aici avem exemplul A3 Cluj – Oradea.
    Vai de palaria noastra…

Comments are closed.

Comentarii

Pentru a posta un comentariu, trebuie să te Înregistrezi sau să te Autentifici.