Drumul Expres Brăila – Galați a ajuns la 50% execuție. UMB a asfaltat primii 300 de metri, dar finalizarea lucrărilor depinde de lucările la viaductul mamut de 1,7 kilometri

UMB Drum Expres Brăila Galați asfaltare

Drumul Expres Brăila – Galați (11 km) a ajuns la un stadiu fizic de 50%, iar la conexiunea cu drumul de acces spre Podul de la Brăila UMB a așternut primii 300 de metri de asfalt, a anunțat ministrul Transporturilor Sorin Grindeanu. Însă deschiderea circulației pe Drumul Expres este condiționată de finalizarea lucrărilor la viaductul mamut de 1,7 kilometri peste Siret și calea ferată unde lucrările de-abia au început.

„Primii 300 metri de asfalt au fost așternuți astăzi pe Drumul Expres Galați – Brăila. Antreprenorul român, care a ajuns la un stadiu fizic de 50% al lucrărilor, a început turnarea covorului asfaltic în zona girației de la km 1+524 (conexiune cu drumul de legătură de la Podul Brăila). Potrivit contractului circulația pe Drumul Expres Brăila-Galați trebuie deschisă la sfârșitul lunii aprilie a anului viitor”, a spus Grindeanu.

La rândul său, șeful Companiei de Drumuri (CNAIR) Cristian Pistol a subliniat că UMB trebuie să termine lucrările peste un an.

Analize Economedia

Donald Trump
Colaj bani lei Marcel Ciolacu
Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere
constructii, locuințe, bloc, muncitori, șantier
cristian mihai ciolacu, nepotul premierului
Emil Boc, Sorin Grindeanu
Ministerul Energiei Sursa foto Peter Szijjarto
tbb foto event
productie, fabrica
Donald Trump, Trumponomics
euro, moneda, bancnote, bani
bani, finante, lei, financiar, deficit
Mugur Isarescu, guverantorul BNR
Azomures
inflatie bani echilibru balanta
452710313_472208142236025_2821867466000769013_n
Mugur Isărescu, Banca Națională a României, BNR
tineri joburi IUF- The International University Fair
crestere economica, grafic
bani, lei, moneda
noii directori de la Transelectrica - Economedia
crestere economica grafic calcule foto pexels-pixabay
retea electrica - Transelectrica
Ford Courier Craiova Otosan (1)
Schaeffler Romania 1
investitii bani
Nokian+Tyres+Romania+factory+1st+tire+02
Elena Deacu

„Lucrările, care au demarat la începutul anului 2022, au ajuns deja la un stadiu fizic de 50%. Contractul în valoare de 371,41 milioane de lei, fără TVA (finanțat prin POIM) trebuie finalizat în prima parte a anului 2024. Constructorul român mai efectuează în această perioadă:

– lucrări la drum, între km 4+200-5+100, partea dreapta: strat superior fundație;
– deviere rețele electrice 20kV km 9+600;
– deviere/protejare rețea transport gaze naturale km 9+640;
-execuție piloți forați viaduct mal drept km 10+350-km 10+500”, a afirmat Cristian Pistol.
Structura care supratraversează Siretul și complexul feroviar va avea o lungime totală de 1,7 kilometri și va fi al doilea cel mai lung pod din România după cel peste Dunăre de la Brăila (n.r Podul peste Dunăre de la Giurgiu – Ruse a fost construit în 1954 și este administrat jumătate de România, jumătate de Bulgaria):

– viaductul de acces de pe malul drept (896,42 ml)

– podul peste râul Siret (307,75 ml)

– viaductul de acces de pe malul stâng (447,91 ml)

– pasaj peste complexul de cale ferată (139,14 ml).

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia: