Efectul filmelor pe piața turismului: Air France-KLM beneficiază de impactul serialelor americane, precum Emily în Paris, asupra vizitelor în capitala franceză

Air France Sursa foto: Air France

Air France-KLM speră să îşi menţină ritmul de creştere în 2025, iar un factor surprinzător ar putea contribui la acest succes: popularitatea serialelor americane precum ”Emily in Paris”, care au amplificat atractivitatea capitalei franceze în rândul turiştilor, în special al celor din SUA, transmite agenția Reuters, citată de News.ro.

Compania aeriană, alături de Lufthansa, a raportat joi rezultate financiare solide pentru ultimul trimestru al anului 2024, marcând o revenire puternică, susţinută de cererea ridicată şi perspectivele economice mai favorabile pentru 2025. Aceste evoluţii au determinat acţiunile Air France-KLM să crească cu peste 19%, iar pe cele ale Lufthansa cu peste 7%, atingând cele mai ridicate niveluri din ultimii ani.

CEO-ul Air France-KLM, Ben Smith, a menţionat că Parisul este în prezent una dintre cele mai atractive destinaţii din Europa, beneficiind de o creştere a cheltuielilor turistice, în special din partea vizitatorilor americani. De asemenea, filiala sa low-cost, Transavia, a înregistrat rezultate puternice.

Analize Economedia

economie razboi bani
romania germania
concedieri dreamstime
industrie forta de munca somaj industrial uzina fabrica manufactura muncitor muncitor necalificat
blindate, armata, militar
Bugetul familiei, bani
dambovita arena aci
afacere semnare contract pexels
șantier aeroport craiova
costuri, cladiri, birouri, angajati
software, calculator, IT
CV locuri de munca job
MixCollage-21-Dec-2024-07-15-PM-1798
economie 2024
grafic crestere dreamstime
tranzactii calcula fuziuni
locuinta constructii bricolaj
salariu, bani, lei
turcia, ankara, steag, flag, drapel, istanbul, alegeri
bani, lei, bancnote, cash, numerar
bursa, indice bursier, investitii, scadere, grafic
bursa, indice bursier, investitii, scadere, grafic
inflatie bani echilibru balanta
la veterinar
camioane UMB autostrazi
Donald Trump
Colaj bani lei Marcel Ciolacu
Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere

O industrie aeriană în revenire, în ciuda obstacolelor

Numărul mare de pasageri şi scăderea costurilor cu combustibilul au ajutat companiile aeriene să depăşească aşteptările analiştilor în trimestrul patru, după ce, în prima jumătate a anului, acestea au fost afectate de costurile ridicate cu forţa de muncă şi întreţinerea flotelor.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

CEO-ul Lufthansa, Carsten Spohr, a subliniat că 2024 a fost un an cu două jumătăţi distincte, în care prima parte a fost marcată de o scădere semnificativă a profitului operaţional.

Pe parcursul anului trecut, companiile aeriene europene s-au confruntat cu dificultăţi din cauza inflaţiei şi a costurilor ridicate de întreţinere, în pofida cererii susţinute. Cu toate acestea, IAG, compania-mamă a British Airways, a reuşit să îşi menţină o creştere constantă a acţiunilor, datorită reţelei transatlantice puternice.

Planuri pentru viitor: expansiune şi reducerea costurilor

Deşi Air France-KLM a fost afectată de o scădere a sosirilor internaţionale în perioada Jocurilor Olimpice de la Paris, precum şi de costurile suplimentare generate de noile contracte de muncă, grupul mizează pe o creştere a cererii în 2025 şi pe livrarea unor noi aeronave, ceea ce ar putea maximiza veniturile şi reduce cheltuielile cu combustibilul.

Cu toate acestea, există încă provocări pentru ambele grupuri aeriene. KLM a descris rezultatele sale anuale drept ”dezamăgitoare”, anunţând disponibilizarea a 250 de posturi administrative pentru a reduce presiunea costurilor.

În cazul Lufthansa, compania-mamă a înregistrat o pierdere operaţională de 94 de milioane de euro în 2024, iar grupul a anunţat un plan de redresare pentru anul 2025, vizând o contribuţie brută la profit de 2,5 miliarde de euro până în 2028.

Lufthansa intenţionează, de asemenea, să extindă capacitatea operatorilor săi de zboruri pe distanţe scurte, City Airlines şi Discover, pentru a acoperi mai bine rutele din Europa.

Comentarii

Pentru a posta un comentariu, trebuie să te Înregistrezi sau să te Autentifici.