Elon Musk vizează o producție anuală de minimum 10 milioane de vehicule electrice Tesla în 2030

Supercharger Sursa foto: Tesla

După ce a livrat primele mașini produse în Germania pe 22 martie, Tesla va începe producția la uzina din Austin (Texas) pe 7 aprilie. Producția va începe cu Modelul Y, dar va include și mult așteptatul Cybertruck poate în 2023, potrivit lui Elon Musk, care are ambiția ca până în 2030, compania să ajunge la o producție de 20 de milioane de unități pe an. Deocamdată, AutoForecast Solutions estimează că fabrica va crește până la 400.000 de vehicule anual până în 2024.

Dacă Tesla atinge vreodată ținta de 20 de milioane de producție a lui Musk, depinde în mare măsură de circumstanțe care nu pot fi controlate de companie. Chiar și Musk a sugerat la Berlin că numărul ar putea fi mai aproape de 10 milioane, decât de 20 de milioane.

Dar este relativ devreme în tranziția de la motoarele cu ardere la vehiculele electrice, iar producătorii de automobile vechi fac investiții uriașe în propriile fabrici, precum și construiesc altele noi.

Analize Economedia

inflatie bani echilibru balanta
la veterinar
camioane UMB autostrazi
Donald Trump
Colaj bani lei Marcel Ciolacu
Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere
constructii, locuințe, bloc, muncitori, șantier
cristian mihai ciolacu, nepotul premierului
Emil Boc, Sorin Grindeanu
Ministerul Energiei Sursa foto Peter Szijjarto
tbb foto event
productie, fabrica
Donald Trump, Trumponomics
euro, moneda, bancnote, bani
bani, finante, lei, financiar, deficit
Mugur Isarescu, guverantorul BNR
Azomures
inflatie bani echilibru balanta
452710313_472208142236025_2821867466000769013_n
Mugur Isărescu, Banca Națională a României, BNR
tineri joburi IUF- The International University Fair
crestere economica, grafic
bani, lei, moneda
noii directori de la Transelectrica - Economedia
crestere economica grafic calcule foto pexels-pixabay
retea electrica - Transelectrica
Ford Courier Craiova Otosan (1)
Schaeffler Romania 1

Producători de automobile precum Volkswagen, General Motors, Ford, Hyundai și chiar Toyota plănuiesc zeci de modele electrice în mai multe segmente. În câțiva ani, consumatorii vor avea opțiuni semnificative de vehicule electrice non-Tesla și probabil la prețuri mai mici, mai ales că cel mai ieftin vehicul Tesla, Model 3, începe acum de la un preț de aproape 50.000 de dolari cu transport.

„Tesla va pierde absolut cota de piață pentru vehiculele electrice pentru că au început fără concurență”, cred analiștii de pe piața auto. „Nu contează dacă Tesla își va dubla sau tripla dimensiunea, piața va crește și vor veni și alți jucători.”

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia: