Era digitală în sistemul bancar: Antreprenorii cu afaceri mici pot aplica online pentru un credit la BT, prin chatbot, fie că sunt clienți sau nu ai băncii

computer, calculator, birou

Antreprenorii cu afaceri mici pot aplica online pentru un credit BT Mic, printr-un chatbot, transmit reprezentanții Băncii Transilvania. În urmă cu o zi, BCR a anunțat lansarea unui asistent virtual disponibil non-stop, care oferă soluții de finanțare pentru companii și suport rapid pentru persoane fizice.

Funcționalitatea prin care se poate aplica pentru un credit BT Mic prin chatbot-ul botezat Raul poate fi accesată de toți antreprenorii, chiar dacă nu sunt clienți ai Băncii Transilvania. Semnătura electronică a documentaţiei necesare pentru a demara evaluarea unei solicitări de finanţare este gratuită.

15% din business-ul companiei de microfinanțare din 2021 a fost generat prin chatbot-ul Raul.

Functionalitățile chatbot-ului Raul de la BT includ semnarea electronică a documentelor pentru evaluarea unei solicitări de finanţare: cerere de credit, acord pentru consultarea bazei de date a Centralei Riscului de Credit şi informare privind prelucrarea datelor personale în sistemul Biroului de credit; Încărcare documente financiare; Simulări de credit pe baza menţionării sumei care poate fi plătită lunar.

Identificarea antreprenorilor care nu au cont la BT se face printr-un videocall.

În primul an de la lansarea chatbot-ului Raul, peste 15.000 de antreprenori au interacționat cu acesta, iar peste 1.000 de business-uri au fost finanțate, spun reprezentanții BT

BT Mic finanțează afacer mici, inclusiv start-up-uri, și se adresează antreprenorilor cu o cifră de afaceri de până la 1 milion de lei

De asemenea,Banca Comercială Română (BCR) a anunțat în urmă cu o zi că lansează chatbot-ul ADA, un asistent virtual care oferă informații corecte și rapide, atât pe zona de activitate de retail, cât și pe cea corporate.

ADA este, susține BCR, primul chatbot din România care asigură și suport pe programe de finanțare și răspuns instant antreprenorilor în legătură cu fondurile europene și naționale relevante pentru afacerea lor. În plus, chatbot-ul BCR oferă asistență generală, dar și informații personalizate despre produsele sau serviciile deținute de clienții persoane fizice.

Sursa foto: Pexels

Comentarii

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.