Euroins România, cel mai mare asigurător RCA după falimentul City Insurance, a anunțat miercuri că a încheiat trimestrul doi al acestui an cu un volum al primelor brute subscrise de 1,529 miliarde lei, dublu față de cele 728 milioane lei înregistrate în cel de-al doilea trimestru din 2021.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Primele brute subscrise non-RCA s-au ridicat la 95 milioane lei în T2/2022, o creștere de 239% față de anul trecut, când au fost de 28 milioane lei.

Numărul de clienți de polițe RCA ai companiei s-a ridicat la 1.543.122 în primul semestru din 2022, o creștere de 11% comparativ cu 1.392.721 clienți în primul semestru din 2021. Numărul de clienți non-RCA aproape s-a dublat, de la 271.666 în prima jumătate a anului trecut la 533.095 în primul semestru din 2022.

Analize Economedia

auto, masina chinezeasca
om robot industria automotive
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
Linie asamblare uzina Dacia Mioveni (4)
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania

Cota de piață RCA în S1 2022 a fost de 31,81% față de 31,15% din S1 2021.

În primele 7 luni ale anului 2022, portofoliul de asigurări CASCO a crescut la 15% în total volum produse non-RCA, de la 8% pondere în prime brute subscrise non-RCA în primele 7 luni ale anului 2021.