Facebook, Instagram şi WhatsApp ar putea lansa facilități cu plată pentru utilizatori

instagram facebook whatsapp sursa foto: Pexels

Facebook, Instagram şi WhatsApp vor lansa în următorii ani facilităţi pentru care utilizatorii vor trebui să plătească, cel mai probabil, un abonament lunar, transmite News.ro.

După ce a fost lovită serios de noul sistem de protejare a intimităţii implementat de Apple pe iPhone şi iPad, unde aplicaţiile nu mai pot urmări activitatea utilizatorilor fără acordul acestora, Meta pare să fie în căutarea unor soluţii alternative de monetizare.

Compania americană vrea să lanseze facilităţi contra cost în cadrul produselor sale, ceea ce înseamnă că, pe viitor, anumite funcţii din Facebook, Instagram şi WhatsApp vor fi disponibile doar celor care plătesc.

Analize Economedia

Donald Trump
Colaj bani lei Marcel Ciolacu
Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere
constructii, locuințe, bloc, muncitori, șantier
cristian mihai ciolacu, nepotul premierului
Emil Boc, Sorin Grindeanu
Ministerul Energiei Sursa foto Peter Szijjarto
tbb foto event
productie, fabrica
Donald Trump, Trumponomics
euro, moneda, bancnote, bani
bani, finante, lei, financiar, deficit
Mugur Isarescu, guverantorul BNR
Azomures
inflatie bani echilibru balanta
452710313_472208142236025_2821867466000769013_n
Mugur Isărescu, Banca Națională a României, BNR
tineri joburi IUF- The International University Fair
crestere economica, grafic
bani, lei, moneda
noii directori de la Transelectrica - Economedia
crestere economica grafic calcule foto pexels-pixabay
retea electrica - Transelectrica
Ford Courier Craiova Otosan (1)
Schaeffler Romania 1
investitii bani
Nokian+Tyres+Romania+factory+1st+tire+02
Elena Deacu

În acest sens, Meta anunţă că va înfiinţa o nouă divizie al cărei rol va fi chiar identificarea şi construirea în produsele companiei a unor funcţii pentru care utilizatorii să fie dispuşi să plătească.

New Monetization Experiences se va numi viitoarea divizie din cadrul Meta şi va fi condusă de Pratiti Raychoudhury, care era până acum şeful pe partea de cercetare al companiei americane.

Oficialii Meta spun că în următorii cinci ani am putea vedea o abordare diferită de cea de până acum, care va aduce pentru companie o diversificare a veniturilor.

În prezent, majoritatea covârşitoare a veniturilor Meta sunt generate de reclame.

Compania are şi câteva funcţii plătite (taxarea firmelor care vor să ia legătura cu clienţii pe WhatsApp, administratorii grupurilor de Facebook pot cere plata unui abonament pentru accesarea conţinutului exclusiv etc), însă, acestea nu sunt servicii prin care Meta să ceară bani direct de la cele peste două miliarde de utilizatori pe care-i are.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia: