Faza a doua a Fashion House Pallady este aproape de lansare, iar deschiderea este planificată pentru 25 iunie 2024. Investiţia în extinderea Fashion House Pallady s-a ridicat la 45 de milioane de euro, potrivit unui comunicat de presă al companiei.
Grupul Fashion House este un operator de centre outlet din Europa Centrala şi de Est (CEE) şi motorul din spatele conceptului de centre outlet profesionale din Romania.
„Cu o investiţie de 45 de milioane de euro în extinderea Fashion House Pallady, grupul îşi propune să creeze o destinaţie de cumpărături de prim rang unde să se regăsească un portofoliu de branduri internaţionale şi locale”, mai arată compania.
Cu o suprafaţă de peste 5.700 de metri pătraţi, faza a doua a locaţiei este deja închiriată în proporţie de 70% de nume precum: Adidas, Tommy Hilfiger, Calvin Klein, Guess, Under Armour si altele. Continuând pe traiectoria primei faze, care se întinde pe aproximativ 8.000 de metri pătraţi şi găzduieşte branduri precum Nike, Puma, BSB, Killtec, Lee Cooper, Sizeer, Levi’s, Time Out, Triumph, US Polo Assn şi Samsonite, noua fază va oferi pe tot parcursul anului reduceri de -30% până la -70%.
Centrul Fashion House a fost lansat în 2021 pe autostrada A2 din Bucureşti, după ce în 2008 a fost deschis Fashion House Militari, primul centru outlet din Romania.