FCC și Astaldi câștigă licitațiile pentru modernizarea loturilor 3 și 4 ale Magistralei Cluj Napoca-Oradea. Cele două contracte au o valoare de 4,5 miliarde lei, finanțare prin PNRR

CFR Sursa Foto : CFR Infrastructură

Constructorii FCC (Spania) și Astaldi (Italia) au câștigat licitațiile pentru modernizarea și electrificarea loturilor 3 și 4 ale Magistralei CFR Cluj Napoca-Oradea- Episcopia Bihor (frontieră cu Ungaria) a anunțat joi, Compania CFR Infrastructură. Tot joi, Compania transmitea că Asocierea RailWorks Arcada-Alstom a câștigat licitația pentru lotul 1 Cluj-Aghireș (detalii aici). Reabilitarea și electrificarea liniei Cluj – Oradea alături de modernizarea Magistralei Caransebeș – Timișoara – Arad sunt cele două mari proiecte CFR cu finanțare prin PNRR (aproximativ 3 miliarde euro, la valorile actualizate). Borna din PNRR prevede semnarea a 50% dintre contractele feroviare până la finalul anului, misiune aproape imposibilă având în vedere contestațiile de pe toate cele 4 loturi Caransebeș – Arad și întârzierea la desemnarea câștigătorilor pe Cluj – Oradea.

Pentru lotul 3 Poieni-Aleșd Asocierea FCC – Gulermark a câștigat cu o ofertă de 2,1 miliarde lei în timp ce lotul 4 Aleșd-Frontieră Ungaria a fost câștigat de Asocierea Astaldi – Pizzarotti – Salcef cu 2,4 miliarde lei, a transmis CFR Infrastructură : ,, Oferta financiară depusă de Asocierea FCC CONSTRUCCION – GULERMAK – CCN lot 3 Cluj Napoca-Oradea-Episcopia Bihorcu valoarea de 2.117.167.899,08 lei, fără TVA, a fost desemnată câștigătoare pentru secțiunea POIENI – ALEȘD (LOTUL 3), iar oferta financiară depusă de Asocierea WEBUILD SPA – IMPRESA PIZZAROTTI& C SPA –  SALCEF SPA, cu valoarea de 2.416.850.365,99 lei, fără TVA, a fost desemnată câștigătoare pentru secțiunea ALEȘD – FRONTIERĂ Ungaria (LOTUL 4)Cele două contracte de achiziţie publică urmează a fi încheiate şi semnate, de ambele părţi, la finalul perioadei legale de contestaţii. Obiectivul general al obiectivului de investiții este electrificarea și reabilitarea liniei de cale feratǎ Cluj Napoca – Oradea – Episcopia Bihor – Frontieră (166,2 km) pentru creșterea numărului de pasageri și a volumului de mărfuri transportate, precum și îndeplinirea următoarelor obiectivelor specifice:Prin electrificarea și reabilitarea liniei de cale feratǎ Cluj Napoca – Oradea – Episcopia Bihor – Frontieră (166,2 km), lucrări structurate pe 4 loturi, se vor asigura condiţii tehnice pentru circulaţia cu viteza de 160 km/h pentru trenurile de călători şi de 120 km/h pentru trenurile de marfă, creşterea gradului de confort şi de siguranţă a traficului feroviar.” 

CFR Infrastructură urmează să anunțe câștigătorii licitației și de pe lotul 2 Aghireș-Poieni, un contract de 1,4 miliarde lei unde concurează Arcada-Alstom, Astaldi, FCC și Yapi (Turcia)

Analize Economedia

Donald Trump
Colaj bani lei Marcel Ciolacu
Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere
constructii, locuințe, bloc, muncitori, șantier
cristian mihai ciolacu, nepotul premierului
Emil Boc, Sorin Grindeanu
Ministerul Energiei Sursa foto Peter Szijjarto
tbb foto event
productie, fabrica
Donald Trump, Trumponomics
euro, moneda, bancnote, bani
bani, finante, lei, financiar, deficit
Mugur Isarescu, guverantorul BNR
Azomures
inflatie bani echilibru balanta
452710313_472208142236025_2821867466000769013_n
Mugur Isărescu, Banca Națională a României, BNR
tineri joburi IUF- The International University Fair
crestere economica, grafic
bani, lei, moneda
noii directori de la Transelectrica - Economedia
crestere economica grafic calcule foto pexels-pixabay
retea electrica - Transelectrica
Ford Courier Craiova Otosan (1)
Schaeffler Romania 1
investitii bani
Nokian+Tyres+Romania+factory+1st+tire+02
Elena Deacu

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

Comentarii

Comments are closed.

Comentarii

Pentru a posta un comentariu, trebuie să te Înregistrezi sau să te Autentifici.