Constructorii FCC (Spania) și Astaldi (Italia) au câștigat licitațiile pentru modernizarea și electrificarea loturilor 3 și 4 ale Magistralei CFR Cluj Napoca-Oradea- Episcopia Bihor (frontieră cu Ungaria) a anunțat joi, Compania CFR Infrastructură. Tot joi, Compania transmitea că Asocierea RailWorks Arcada-Alstom a câștigat licitația pentru lotul 1 Cluj-Aghireș (detalii aici). Reabilitarea și electrificarea liniei Cluj – Oradea alături de modernizarea Magistralei Caransebeș – Timișoara – Arad sunt cele două mari proiecte CFR cu finanțare prin PNRR (aproximativ 3 miliarde euro, la valorile actualizate). Borna din PNRR prevede semnarea a 50% dintre contractele feroviare până la finalul anului, misiune aproape imposibilă având în vedere contestațiile de pe toate cele 4 loturi Caransebeș – Arad și întârzierea la desemnarea câștigătorilor pe Cluj – Oradea.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Pentru lotul 3 Poieni-Aleșd Asocierea FCC – Gulermark a câștigat cu o ofertă de 2,1 miliarde lei în timp ce lotul 4 Aleșd-Frontieră Ungaria a fost câștigat de Asocierea Astaldi – Pizzarotti – Salcef cu 2,4 miliarde lei, a transmis CFR Infrastructură : ,, Oferta financiară depusă de Asocierea FCC CONSTRUCCION – GULERMAK – CCN lot 3 Cluj Napoca-Oradea-Episcopia Bihorcu valoarea de 2.117.167.899,08 lei, fără TVA, a fost desemnată câștigătoare pentru secțiunea POIENI – ALEȘD (LOTUL 3), iar oferta financiară depusă de Asocierea WEBUILD SPA – IMPRESA PIZZAROTTI& C SPA –  SALCEF SPA, cu valoarea de 2.416.850.365,99 lei, fără TVA, a fost desemnată câștigătoare pentru secțiunea ALEȘD – FRONTIERĂ Ungaria (LOTUL 4)Cele două contracte de achiziţie publică urmează a fi încheiate şi semnate, de ambele părţi, la finalul perioadei legale de contestaţii. Obiectivul general al obiectivului de investiții este electrificarea și reabilitarea liniei de cale feratǎ Cluj Napoca – Oradea – Episcopia Bihor – Frontieră (166,2 km) pentru creșterea numărului de pasageri și a volumului de mărfuri transportate, precum și îndeplinirea următoarelor obiectivelor specifice:Prin electrificarea și reabilitarea liniei de cale feratǎ Cluj Napoca – Oradea – Episcopia Bihor – Frontieră (166,2 km), lucrări structurate pe 4 loturi, se vor asigura condiţii tehnice pentru circulaţia cu viteza de 160 km/h pentru trenurile de călători şi de 120 km/h pentru trenurile de marfă, creşterea gradului de confort şi de siguranţă a traficului feroviar.” 

CFR Infrastructură urmează să anunțe câștigătorii licitației și de pe lotul 2 Aghireș-Poieni, un contract de 1,4 miliarde lei unde concurează Arcada-Alstom, Astaldi, FCC și Yapi (Turcia)

Analize Economedia

auto, masina chinezeasca
om robot industria automotive
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
Linie asamblare uzina Dacia Mioveni (4)
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania