FCC și Astaldi câștigă licitațiile pentru modernizarea loturilor 3 și 4 ale Magistralei Cluj Napoca-Oradea. Cele două contracte au o valoare de 4,5 miliarde lei, finanțare prin PNRR

CFR Sursa Foto : CFR Infrastructură

Constructorii FCC (Spania) și Astaldi (Italia) au câștigat licitațiile pentru modernizarea și electrificarea loturilor 3 și 4 ale Magistralei CFR Cluj Napoca-Oradea- Episcopia Bihor (frontieră cu Ungaria) a anunțat joi, Compania CFR Infrastructură. Tot joi, Compania transmitea că Asocierea RailWorks Arcada-Alstom a câștigat licitația pentru lotul 1 Cluj-Aghireș (detalii aici). Reabilitarea și electrificarea liniei Cluj – Oradea alături de modernizarea Magistralei Caransebeș – Timișoara – Arad sunt cele două mari proiecte CFR cu finanțare prin PNRR (aproximativ 3 miliarde euro, la valorile actualizate). Borna din PNRR prevede semnarea a 50% dintre contractele feroviare până la finalul anului, misiune aproape imposibilă având în vedere contestațiile de pe toate cele 4 loturi Caransebeș – Arad și întârzierea la desemnarea câștigătorilor pe Cluj – Oradea.

Pentru lotul 3 Poieni-Aleșd Asocierea FCC – Gulermark a câștigat cu o ofertă de 2,1 miliarde lei în timp ce lotul 4 Aleșd-Frontieră Ungaria a fost câștigat de Asocierea Astaldi – Pizzarotti – Salcef cu 2,4 miliarde lei, a transmis CFR Infrastructură : ,, Oferta financiară depusă de Asocierea FCC CONSTRUCCION – GULERMAK – CCN lot 3 Cluj Napoca-Oradea-Episcopia Bihorcu valoarea de 2.117.167.899,08 lei, fără TVA, a fost desemnată câștigătoare pentru secțiunea POIENI – ALEȘD (LOTUL 3), iar oferta financiară depusă de Asocierea WEBUILD SPA – IMPRESA PIZZAROTTI& C SPA –  SALCEF SPA, cu valoarea de 2.416.850.365,99 lei, fără TVA, a fost desemnată câștigătoare pentru secțiunea ALEȘD – FRONTIERĂ Ungaria (LOTUL 4)Cele două contracte de achiziţie publică urmează a fi încheiate şi semnate, de ambele părţi, la finalul perioadei legale de contestaţii. Obiectivul general al obiectivului de investiții este electrificarea și reabilitarea liniei de cale feratǎ Cluj Napoca – Oradea – Episcopia Bihor – Frontieră (166,2 km) pentru creșterea numărului de pasageri și a volumului de mărfuri transportate, precum și îndeplinirea următoarelor obiectivelor specifice:Prin electrificarea și reabilitarea liniei de cale feratǎ Cluj Napoca – Oradea – Episcopia Bihor – Frontieră (166,2 km), lucrări structurate pe 4 loturi, se vor asigura condiţii tehnice pentru circulaţia cu viteza de 160 km/h pentru trenurile de călători şi de 120 km/h pentru trenurile de marfă, creşterea gradului de confort şi de siguranţă a traficului feroviar.” 

CFR Infrastructură urmează să anunțe câștigătorii licitației și de pe lotul 2 Aghireș-Poieni, un contract de 1,4 miliarde lei unde concurează Arcada-Alstom, Astaldi, FCC și Yapi (Turcia)

Analize Economedia

economie razboi bani
romania germania
concedieri dreamstime
industrie forta de munca somaj industrial uzina fabrica manufactura muncitor muncitor necalificat
blindate, armata, militar
Bugetul familiei, bani
dambovita arena aci
afacere semnare contract pexels
șantier aeroport craiova
costuri, cladiri, birouri, angajati
software, calculator, IT
CV locuri de munca job
MixCollage-21-Dec-2024-07-15-PM-1798
economie 2024
grafic crestere dreamstime
tranzactii calcula fuziuni
locuinta constructii bricolaj
salariu, bani, lei
turcia, ankara, steag, flag, drapel, istanbul, alegeri
bani, lei, bancnote, cash, numerar
bursa, indice bursier, investitii, scadere, grafic
bursa, indice bursier, investitii, scadere, grafic
inflatie bani echilibru balanta
la veterinar
camioane UMB autostrazi
Donald Trump
Colaj bani lei Marcel Ciolacu
Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

Comentarii

Comments are closed.

Comentarii

Pentru a posta un comentariu, trebuie să te Înregistrezi sau să te Autentifici.