Clienții serviciilor de streaming au toate motivele să se simtă copleșiti de posibilitățile de alegere a filmelor și emisiunilor TV care pot fi vizionate online.
Astfel, scrie Bloomberg, numărul titlurilor de pe serviciile de streaming a crescut cu 39% în ultimii doi ani, ajungând la 2,35 milioane, potrivit unui raport publicat de compania de cercetare a pieței Nielsen. Dacă adăugăm și canalele tradiționale de difuzare și de cablu, numărul opțiunilor de vizionare individuală a urcat la 2,7 milioane. Cifrele reflectă filmele și emisiunile disponibile în SUA, Canada, Marea Britanie, Mexic și Germania.
Netflix și Disney+ se numără printre cei 167 de furnizori de streaming, față de 118 în urmă cu doi ani. Timpul mediu de care are nevoie cineva pentru a găsi ceva de vizionat a crescut la peste 10 minute, de la puțin peste șapte minute în 2019, a precizat Nielsen.
Compania atribuie creșterea din ultimii ani, în parte, expansiunii serviciilor de streaming gratuite, susținute de reclame, cum ar fi Pluto, de la Paramount Global, și Tubi, de la Fox Corp. NBCUniversal a anunțat că intenționează să lanseze canale dedicate pentru programe specifice, precum Saturday Night Live și Top Chef, notează raportul.
În luna mai, în SUA, 60% din timpul petrecut pe streaming a fost pentru emisiuni care au fost difuzate inițial la televiziunea obișnuită.