Firmă amendată de guvernul de la Roma pentru că a vândut mașini fabricate în China drept italiene/ Compania asamblează mașini low-cost folosind componente fabricate de trei mărci chinezești

DR Automobiles Sursa foto: Facebook/ DR Automobiles

Guvernul italian a amendat o companie auto cu 6 milioane de euro pentru că ar fi marcat vehicule fabricate în China ca fiind produse în Italia, scrie BBC.

DR Automobiles a comercializat în mod înșelător autovehicule ca fiind produse în Italia, chiar dacă acestea erau în mare parte fabricate în China, potrivit autorității de reglementare a concurenței din țară.

Întreprinderea a declarat că va face apel împotriva amenzii, deoarece nu a susținut niciodată că vehiculele sale au fost fabricate integral în Italia.

Analize Economedia

Donald Trump
Colaj bani lei Marcel Ciolacu
Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere
constructii, locuințe, bloc, muncitori, șantier
cristian mihai ciolacu, nepotul premierului
Emil Boc, Sorin Grindeanu
Ministerul Energiei Sursa foto Peter Szijjarto
tbb foto event
productie, fabrica
Donald Trump, Trumponomics
euro, moneda, bancnote, bani
bani, finante, lei, financiar, deficit
Mugur Isarescu, guverantorul BNR
Azomures
inflatie bani echilibru balanta
452710313_472208142236025_2821867466000769013_n
Mugur Isărescu, Banca Națională a României, BNR
tineri joburi IUF- The International University Fair
crestere economica, grafic
bani, lei, moneda
noii directori de la Transelectrica - Economedia
crestere economica grafic calcule foto pexels-pixabay
retea electrica - Transelectrica
Ford Courier Craiova Otosan (1)
Schaeffler Romania 1
investitii bani
Nokian+Tyres+Romania+factory+1st+tire+02
Elena Deacu

DR Automobiles, cu sediul în sudul Italiei, asamblează vehicule low-cost, folosind componente de la producătorii auto chinezi Chery, BAIC și JAC.

Autoritatea de reglementare a declarat că autovehiculele sub mărcile DR și EVO ale societății au fost vândute ca fiind fabricate în Italia, dar erau în mare parte de origine chineză.

Doar lucrările minore de asamblare și finisare au fost efectuate în Italia, a precizat aceasta.

“Această practică a coincis cu o perioadă în care societatea a înregistrat o creștere semnificativă a vânzărilor de vehicule DR și EVO pe piața italiană”, a adăugat autoritatea.

Măsura vine în contextul în care Italia și Uniunea Europeană (UE) în ansamblu iau măsuri drastice împotriva autovehiculelor produse în afara blocului comercial.

Luna trecută, zeci de mașini Fiat Topolino fabricate în Maroc au fost confiscate în portul italian Livorno, deoarece aveau însemnele steagului italian.

Compania-mamă a Fiat, Stellantis, a declarat că a respectat reglementările, dar că de atunci a îndepărtat steagurile de pe vehicule.

În aprilie, Alfa Romeo, o altă marcă italiană aflată sub tutela Stellantis, a decis să redenumească noul său model Milano, fabricat în Polonia, sub numele de Junior, ca urmare a presiunii exercitate de autorități.

Săptămâna trecută, UE a amenințat că va lovi vehiculele electrice chinezești cu taxe de import de până la 38%, după ce politicienii le-au numit o amenințare pentru industria auto din regiune.

Aceste taxe s-ar adăuga la rata actuală de 10% aplicată tuturor importurilor de mașini electrice chinezești în UE.

Ca răspuns, China a declarat că taxele vamale încalcă normele comerciale internaționale și a descris ancheta drept “protecționism”.

Anunțul a fost făcut după ce luna trecută SUA a majorat tarifele vamale pentru mașinile electrice chinezești de la 25% la 100%.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia: