Firmă amendată de guvernul de la Roma pentru că a vândut mașini fabricate în China drept italiene/ Compania asamblează mașini low-cost folosind componente fabricate de trei mărci chinezești

DR Automobiles Sursa foto: Facebook/ DR Automobiles

Guvernul italian a amendat o companie auto cu 6 milioane de euro pentru că ar fi marcat vehicule fabricate în China ca fiind produse în Italia, scrie BBC.

DR Automobiles a comercializat în mod înșelător autovehicule ca fiind produse în Italia, chiar dacă acestea erau în mare parte fabricate în China, potrivit autorității de reglementare a concurenței din țară.

Întreprinderea a declarat că va face apel împotriva amenzii, deoarece nu a susținut niciodată că vehiculele sale au fost fabricate integral în Italia.

Analize Economedia

sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania
Concedieri scaderi economie
industrie forta de munca somaj industrial uzina fabrica manufactura muncitor muncitor necalificat
blindate, armata, militar
Bugetul familiei, bani
dambovita arena aci
afacere semnare contract pexels
șantier aeroport craiova
costuri, cladiri, birouri, angajati
software, calculator, IT
CV locuri de munca job
MixCollage-21-Dec-2024-07-15-PM-1798
economie 2024
grafic crestere dreamstime
tranzactii calcula fuziuni
locuinta constructii bricolaj
salariu, bani, lei

DR Automobiles, cu sediul în sudul Italiei, asamblează vehicule low-cost, folosind componente de la producătorii auto chinezi Chery, BAIC și JAC.

Autoritatea de reglementare a declarat că autovehiculele sub mărcile DR și EVO ale societății au fost vândute ca fiind fabricate în Italia, dar erau în mare parte de origine chineză.

Doar lucrările minore de asamblare și finisare au fost efectuate în Italia, a precizat aceasta.

“Această practică a coincis cu o perioadă în care societatea a înregistrat o creștere semnificativă a vânzărilor de vehicule DR și EVO pe piața italiană”, a adăugat autoritatea.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Măsura vine în contextul în care Italia și Uniunea Europeană (UE) în ansamblu iau măsuri drastice împotriva autovehiculelor produse în afara blocului comercial.

Luna trecută, zeci de mașini Fiat Topolino fabricate în Maroc au fost confiscate în portul italian Livorno, deoarece aveau însemnele steagului italian.

Compania-mamă a Fiat, Stellantis, a declarat că a respectat reglementările, dar că de atunci a îndepărtat steagurile de pe vehicule.

În aprilie, Alfa Romeo, o altă marcă italiană aflată sub tutela Stellantis, a decis să redenumească noul său model Milano, fabricat în Polonia, sub numele de Junior, ca urmare a presiunii exercitate de autorități.

Săptămâna trecută, UE a amenințat că va lovi vehiculele electrice chinezești cu taxe de import de până la 38%, după ce politicienii le-au numit o amenințare pentru industria auto din regiune.

Aceste taxe s-ar adăuga la rata actuală de 10% aplicată tuturor importurilor de mașini electrice chinezești în UE.

Ca răspuns, China a declarat că taxele vamale încalcă normele comerciale internaționale și a descris ancheta drept “protecționism”.

Anunțul a fost făcut după ce luna trecută SUA a majorat tarifele vamale pentru mașinile electrice chinezești de la 25% la 100%.