Flanco și-a extins rețeaua de magazine sub poziționarea Smart Discounter, inaugurând două noi spații comerciale și reamenajând un al treilea. Retailerul a ajuns la 22 de puncte de vânzare, transmite News.ro.
Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:
- articolul continuă mai jos -
„În luna aprilie, Flanco a continuat extinderea rețelei sale de magazine sub poziționarea Smart Discounter, inaugurând două noi spații comerciale și reamenajând un al treilea. Astfel, retailerul a ajuns la 22 de puncte de vânzare care reflectă poziționarea de brand anunțată în urmă cu un an”, anunță compania.
Flanco a deschis cel de-al treilea magazin al său din Iași, în centrul comercial Mall Moldova. Un al treilea magazin a fost deschis și în Tulcea, în complexul Winmarkt.
Totodată, magazinul Flanco din complexul Muntenia din Târgoviște a fost reamenajat și redeschis sub noua identitate de brand. Târgoviște este, la rândul său, un oraș cu trei magazine deținute de retailer.
Noile spații comerciale din Iași, Tulcea și Târgoviște au o suprafață totală de aproximativ 2.000 mp.
Strategia de extindere
„Strategia noastră de extindere vizează în mod prioritar centrele comerciale cu trafic intens și suprafețe mari, unde putem oferi clienților o experiență de cumpărături completă și accesibilă – de la tehnologie de ultimă generație și oferte smart, până la instrumente diverse de plată sau programe tip rabla”, spune Ovidiu Nicușan, director de marketing Flanco.
Odată cu aceste inaugurări, numărul orașelor în care noua identitate de brand este vizibilă crește la 17. Iași, Tulcea și Târgoviște se adaugă pe lista celorlalte 14 orașe – București, Ploiești, Pitești, Constanța, Brașov, Suceava, Focșani, Râmnicu Vâlcea, Târgu Frumos, Codlea, Huși, Arad, Râmnicu Sărat și Giurgiu.
Flanco este primul Smart Discounter electro-IT din România. Cu un număr de peste 1.500 de angajați, compania deține o rețea de peste 160 de magazine, aflate în cele mai importante zone comerciale din 113 orașe ale României.