Ford Motor recheamă 2,24 milioane de SUV-uri Explorer mai vechi din întreaga lume

Ford explorer Sursa foto: Ford-Iasi.ro

Ford Motor recheamă 2,24 milioane de SUV-uri Explorer mai vechi din întreaga lume, deoarece nişte cleme de fixare a unui element de caroserie ar putea să nu fie cuplate corespunzător, transmite agenția Reuters, citată de News.ro.

Rechemarea include 1,89 milioane de SUV-uri în Statele Unite şi acoperă vehiculele modelului 2011 până în 2019, deoarece ornamentele s-ar putea detaşa, a declarat miercuri Administraţia Naţională pentru Siguranţa Traficului pe Autostrăzi (NHTSA).

Ford a spus că nu cunoaşte niciun raport de accidente sau răniri legate de rechemare.

Analize Economedia

inflatie bani echilibru balanta
la veterinar
camioane UMB autostrazi
Donald Trump
Colaj bani lei Marcel Ciolacu
Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere
constructii, locuințe, bloc, muncitori, șantier
cristian mihai ciolacu, nepotul premierului
Emil Boc, Sorin Grindeanu
Ministerul Energiei Sursa foto Peter Szijjarto
tbb foto event
productie, fabrica
Donald Trump, Trumponomics
euro, moneda, bancnote, bani
bani, finante, lei, financiar, deficit
Mugur Isarescu, guverantorul BNR
Azomures
inflatie bani echilibru balanta
452710313_472208142236025_2821867466000769013_n
Mugur Isărescu, Banca Națională a României, BNR
tineri joburi IUF- The International University Fair
crestere economica, grafic
bani, lei, moneda
noii directori de la Transelectrica - Economedia
crestere economica grafic calcule foto pexels-pixabay
retea electrica - Transelectrica
Ford Courier Craiova Otosan (1)
Schaeffler Romania 1

Dealerii vor inspecta şi înlocui garnitura stâlpului A, după cum este necesar.

Stâlpul A de pe o maşină este piesa metalică care susţine parbrizul. Ford a încetat să mai folosească piesa în 2019. Ford a spus că se aşteaptă ca 5% din populaţia vehiculelor să fie afectată. Proprietarii vehiculelor afectate pot vedea goluri în jurul unei garnituri slăbite ale stâlpului A sau pot detecta zgomote sonore sau zgomot excesiv de vânt din zona stâlpului A.

Producătorul auto a declarat că a primit pentru prima dată o întrebare informală de la NHTSA în 2018, legată de detaşarea pieselor exterioare ale stâlpului A de pe vehiculele Explorer 2012-2014.

Ford a spus că, în 2018, a stabilit că problema nu prezenta un risc nerezonabil pentru siguranţă.

În 2021, a redeschis o analiză a problemei, dar a stabilit din nou că nu era necesară rechemarea.

În februarie 2023, NHTSA a deschis o investigaţie preliminară pentru a revizui problema, iar în august, Ford a primit o întrebare de la Transport Canada cu privire la aceeaşi problemă.

NHTSA a spus Ford că detaşarea ornamentelor în timpul conducerii reprezintă un pericol pentru siguranţa rutieră pentru alte vehicule. Ford a spus că are cunoştinţă de 14.337 de rapoarte de garanţie care pretindeau lipsa sau detaşarea pieselor exterioare ale stâlpului A.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia: