Ford va anunța azi separarea afacerilor cu vehicule electrice de cele cu combustie internă

Incubator de viitor, The Social Incubator

Ford va anunța miercuri, până la urmă, o reorganizare în baza căreia unitățile sale de vehicule electrice (EV) și de motoare cu combustie internă (ICE) vor fi conduse ca afaceri separate într-o mișcare către creșterea rapidă a vehiculelor electrice, scrie Reuters.

Afacerile EV și ICE vor avea nume separate, dar vor rămâne sub umbrela corporativă Ford, în același mod în care compania își operează afacerea comercială Ford Pro pentru clienții corporativi.

Producătorul de automobile din SUA va numi directori care să conducă fiecare afacere, iar Ford va evidenția, de asemenea, obiectivele actualizate ale marjei de profit pentru companie în ansamblu, au spus sursele Reuters. Ideea este ca Ford să raporteze în cele din urmă rezultate financiare separate pentru afacerile EV și ICE.

Analize Economedia

salariu, bani, lei
turcia, ankara, steag, flag, drapel, istanbul, alegeri
bani, lei, bancnote, cash, numerar
bursa, indice bursier, investitii, scadere, grafic
bursa, indice bursier, investitii, scadere, grafic
inflatie bani echilibru balanta
la veterinar
camioane UMB autostrazi
Donald Trump
Colaj bani lei Marcel Ciolacu
Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere
constructii, locuințe, bloc, muncitori, șantier
cristian mihai ciolacu, nepotul premierului
Emil Boc, Sorin Grindeanu
Ministerul Energiei Sursa foto Peter Szijjarto
tbb foto event
productie, fabrica
Donald Trump, Trumponomics
euro, moneda, bancnote, bani
bani, finante, lei, financiar, deficit
Mugur Isarescu, guverantorul BNR
Azomures
inflatie bani echilibru balanta
452710313_472208142236025_2821867466000769013_n
Mugur Isărescu, Banca Națională a României, BNR
tineri joburi IUF- The International University Fair
crestere economica, grafic
bani, lei, moneda

CEO-ul companiei, Jim Farley, a declarat săptămâna trecută că Ford nu intenționează să își dezactiveze afacerile cu vehicule electrice sau ICE.

„Știm că concurența noastră este Nio și Tesla și trebuie să le învingem, nu să le egalăm”, a spus el miercurea trecută la o conferință Wolfe Research. „Și trebuie să-i învingem pe cei mai buni dintre jucătorii ICE”.

Preferința tot mai mare în rândul managerilor de investiții pentru companiile axate pe tehnologia cu emisii reduse de carbon a ajutat Tesla să devină cel mai apreciat producător de automobile din lume și i-a determinat pe unii investitori și analiști să îndemne alți producători de automobile să ia în considerare separarea afacerilor cu motoare cu ardere și electrice.

Companii precum General Motors au rezistat acestor apeluri, argumentând că profiturile ICE vor finanța tranziția la vehiculele electrice.

Mișcarea așteptată a Ford este cea prezentată la începutul acestei luni de producătorul francez Renault, care a anunțat că urmărește să creeze divizii separate pentru afacerile sale EV și ICE. Compania a anunțat că afacerea cu vehicule electrice ar putea fi concentrată pe Franța, în timp ce operațiunile ICE ar putea fi concentrate în afara Franței.

Farley a mai spus săptămâna trecută că afacerile Ford EV și ICE au performanțe slabe pe baza câștigurilor, adăugând că costurile ar putea fi în continuare reduse din afacerea ICE.

„Avem prea mulți oameni, avem prea multe investiții, avem prea multă complexitate și nu avem experiență în tranziția activelor noastre”, a spus el despre afacerea ICE. – Acesta este răspunsul simplu. Există risipă. El a mai spus că Ford trebuie să adauge mai mulți oameni pentru a îmbunătăți marjele de profit pentru afacerile sale cu vehicule electrice, inclusiv în domenii precum componentele electrice, arhitecturile electrice avansate și experiența digitală a clienților.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia: