FOTO Jaguar a dezvăluit mult așteptata mașină electrică/ Ironii: Ar stârni mai degrabă simpatia fanilor Barbie sau Pantera Roz / Imaginile cu mașina au fost „leakuite” pe internet

jaguar Sursa foto: printscreen

Jaguar a prezentat luni, 2 noiembrie în cadrul evenimentului Miami Art Week, mult așteptata mașină electrică, la doar câteva ore distanță după ce pe internet au circulat ilegal imagini cu ea. Primele reacții din mediul online au sugerat că acest model ar putea stârni mai degrabă simpatia fanilor Barbie sau Pantera Roz decât iubitorilor brandului Jaguar. Prezentată în două culori, „Miami pink” și „blue London”, noua mașină electrică, denumită Type 00, este descrisă de marcă drept un „concept cu forme îndrăznețe și proporții exuberante care să inspire viitoarele Jaguar-uri”, relatează The Guardian.

Caracteristicile modelului, reinterpretarea brandului

Modelul prezintă logo-ul Jaguar gravat cu laser într-un lingou de alamă pe fiecare parte a ușilor mașinii, care se deschid pentru a dezvălui camerele video din spate care oferă șoferului o vedere similară oglinzilor retrovizoare convenționale prin intermediul ecranelor amplasate în cabină.

Printre caracteristicile neobișnuite ale noului model: nu există parbrizul din spate, iar camerele de vedere din spate sunt instalate sub patch-uri aurii în spatele roții din față.

Analize Economedia

salariu, bani, lei
turcia, ankara, steag, flag, drapel, istanbul, alegeri
bani, lei, bancnote, cash, numerar
bursa, indice bursier, investitii, scadere, grafic
bursa, indice bursier, investitii, scadere, grafic
inflatie bani echilibru balanta
la veterinar
camioane UMB autostrazi
Donald Trump
Colaj bani lei Marcel Ciolacu
Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere
constructii, locuințe, bloc, muncitori, șantier
cristian mihai ciolacu, nepotul premierului
Emil Boc, Sorin Grindeanu
Ministerul Energiei Sursa foto Peter Szijjarto
tbb foto event
productie, fabrica
Donald Trump, Trumponomics
euro, moneda, bancnote, bani
bani, finante, lei, financiar, deficit
Mugur Isarescu, guverantorul BNR
Azomures
inflatie bani echilibru balanta
452710313_472208142236025_2821867466000769013_n
Mugur Isărescu, Banca Națională a României, BNR
tineri joburi IUF- The International University Fair
crestere economica, grafic
bani, lei, moneda

Partea frontală a mașinii este acoperită de un parbriz care pare să se contopească cu geamurile laterale, care se îngustează spre partea din spate a mașinii, Autocar descrie acest lucru ca fiind „un efect de învăluire care amintește de o cască de curse”.

Sursa foto: printscreen

De asemenea, compania auto britanică a stârnit un lanț de controverse în luna noiembrie a acestui an, când a făcut o serie de schimbări, inclusiv un nou design și logo, scris ca JaGUar, înainte de a deveni un brand complet electric. Jaguar a declarat că noua mașină utilizează o platformă electrică dedicată care ar trebui să ofere o autonomie de până la 478 de mile, în timp ce încărcarea rapidă va adăuga 200 de mile de încărcare în 15 minute. Versiunea gata de producție a Type 00 va fi fabricată în Marea Britanie,  și va fi disponibilă undeva pe la sfârșitul anului 2025. Deși prețurile nu au fost încă confirmate, este de așteptat să coste mai mult de 100.000 de lire sterline. Jaguar va lansa trei noi mașini electrice în 2026, după ce a retras de la vânzare mașinile noi în urmă cu mai bine de un an pentru a se concentra asupra rebrandingului său.

Sursa foto: printscreen

Imaginile de pe internet

Înainte de lansare, un purtător de cuvânt a declarat că firma era „conștientă de imaginile care circulau online înainte de dezvăluirea oficială a Jaguar la Miami Art Week”.

Ca răspuns la fotografii, Jaguar a confirmat că cel puțin culorile sunt exacte.

„Pentru viziunea de design, am ales pink Miami și blue London. Pink Miami sărbătorește vivacitatea orașului, în timp ce blue London, o abordare modernă a albastrului argintiu opalescent al modelului E-Type, este o aluzie la moștenirea britanică a Jaguar”, a declarat purtătorul de cuvânt. Renunțarea la o mare parte din această moștenire tradițională a fost însoțită de anunțuri teaser care prezentau diverse modele și nicio mașină reală și de sloganul „nu copiați nimic”, o ruptură de tradiția publicității care a generat publicitate și controverse pe scară largă, inclusiv critici la adresa Jaguar din unele părți pentru că vinde mașini „woke”.

Directorii Jaguar au declarat că producătorul auto a trebuit să se adreseze unei noi generații, deoarece a trecut de la vânzarea de modele diesel.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

Comentarii

Pentru a posta un comentariu, trebuie să te Înregistrezi sau să te Autentifici.