Restricții de circulație și pe timpul zilei pe Podul peste Dunăre de la Brăila, la doar două luni de la inaugurare. Constructorul WeBuild a început decopertarea asfaltului vălurit de pe prima bandă, potrivit imaginilor pe care le-au publicat șoferii care au tranzitat în ultimele zile podul. La începutul lunii august, după câteva zile caniculare, pe pod au apărut denivelări, iar ministrul Transporturilor Sorin Grindeanu și directorul general CNAIR Cristian Pistol au dat vina pe transportatorii de marfă care nu au respectat nici restricția de 40 tone nici interdicțiile de temporare din zilele cu coduri portocalii și roșii de caniculă. Podul a fost deschis circulației, dar a rămas în administrarea constructorului pentru demontarea macaralelor. Reparațiile se fac pe cheltuiala WeBuild.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Periculos nu este, sunt niște deformări pe care le-am constatat și noi. Nu doar Podul Brăila are probleme, în general obiectivele de infrastructură noi au o perioadă… în care se mai tasează. Am cerut antreprenorului să facă o expertiză, poate fi și o metodologie de așternere a asfaltului care nu s-a potrivit acestui tip de pod”, au spus atunci oficialii CNAIR.

Imaginile de pe Podul Brăila publicate de Petru Tudorache:

Drumurile de legătură (varianta lungă pe la Jijila) între Brăila și Tulcea nu vor fi deschise până la sfârșitul anului, mobilizarea constructorului WeBuild (Italia) fiind „slabă”, potrivit unei informări a CNAIR. Podul peste Dunăre de la Brăila a fost deschis circulației pe 6 iulie, dar fără a fi și recepționat, iar traficul este permis doar pe varianta scurtă până la Măcin, proiectul complet însemnând în total 24 de kilometri (19 km varianta lungă cu 4 benzi/ 4 km varianta scurtă).

Analize Economedia

om robot industria automotive
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
Linie asamblare uzina Dacia Mioveni (4)
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania
Concedieri scaderi economie

Varianta lungă pe la Jijila (11 km) care face legătura între Podul peste Dunăre și DN 22 Măcin – Jijila – Tulcea este la 85% execuție, dar șansele de finalizare până la sfârșitul anului sunt destul de mici, a transmis miercuri CNAIR. „Mobilizare slabă a antreprenorului WeBuild pe șantierul drumurilor de legătură din cadrul proiectului Podului Suspendat peste Dunăre de la Brăila ! Stadiul fizic al lucrărilor la drumurile de legătură a ajuns la 85%, dar mobilizarea în șantier este slabă și sunt șanse mici ca lucrările să fie finalizate în termenul asumat de antreprenor, respectiv sfârșitul anului 2023”, sunt precizările CNAIR.