Constructorul UMB a început lucrările pentru pregătirea şantierului pe lotul 2 al Autostrăzii de Centură Bucureşti, semi-inelul Nordic, a anunţat, astăzi, secretarul de stat în Ministerul Transporturilor Ionel Scrioşteanu.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Intrarea în teren a celui mai puternic constructor din România se face la cinci luni de la semnarea contractului şi la nici trei luni de la emiterea ordinului pentru începerea proiectării, ceea ce înseamnă că, din primăvară, lucrările ar putea începe efectiv, dacă ministerul de resort emite Autorizaţia de Construire, iar Compania de Drumuri Ordinul pentru începerea lucrărilor.

Este o situaţie total diferită de cea a lotului 4, de lângă Cernica, unde lucrările vor începe de-abia la sfârşitul anului viitor şi despre care Economedia a scris aici.

Analize Economedia

om robot industria automotive
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
Linie asamblare uzina Dacia Mioveni (4)
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania
Concedieri scaderi economie

Lotul doi al Autostrăzii de Centură Bucureşti Nord are o lungime de 19 kilometri, iar durata de realizare este de 34 de luni, din care 12 pentru proiectare şi 22 pentru execuţie, a explicat Scrioşteanu.

„Începe organizarea de şantier pe Lotul II al A 0 Bucureşti Nord. Au început activitățile de pregătire a șantierului, în vederea demarării lucrărilor pe primul lot al Autostrăzii Bucureștiului, pe zona de Nord. La data de 17 mai 2021 a fost semnat contractul cu asocierea de firme românești care a câștigat licitația, respectiv Asocierea SA&PE Construct – Spedition UMB – Tehnostrade, iar ordinul de începere a lucrărilor de proiectare a fost emis la data 16 august 2021. Este vorba despre 19 km. între DN 1 Corbeanca și DN 2 Afumaţi unde autostrada va avea 2 noduri rutiere și 10 poduri și pasaje. Contractul are o valoare de 831,9 milioane lei, fără TVA”, a scris Scrioşteanu.

Pe semi-inelul nordic al Autostrăzii de Centură Bucureşti din cele patru loturi sunt semnate contracte doar pentru două loturi: Lotul 2 DN 1 – DN 2 (19 km), respectiv lotul 4 A2 – DN 3 (4,5 km), ambele cu UMB. Pentru primul lot de pe A0 Bucureşti Nord, contractul cu italienii de la Pizzarotti încă nu poate fi semnat pentru că s-a depus o contestaţie. Pe semi inelul-sudic se lucrează pe toate cele trei loturi dintre A1 şi A2.