Dacia a anunțat miercuri că își va extinde noua identitate vizuală, lansată inițial doar pe conceptul Bigster, pe toate modelele mărcii. Principalele schimbări sunt noua emblemă „Dacia Link”, noul logotip şi noile culori. Schimbarea va avea loc simultan pe toată gama, începând de joi, 16 iunie.
Simbolul noii identități vizuale este emblema „Dacia Link”, iar integrarea noii sigle a condus la modificarea calandrului, ale cărui elemente distinctive, cu un contur evoluat, adoptă culoarea albă. Noua siglă este compusă din literele D şi C stilizate, legate între ele asemenea elementelor unui lanț. Siglă va fi prezentă în plus pe jantele tuturor modelelor.
O altă schimbare o constituie apariția logotipului în partea din spate a tuturor modelelor, precum şi pe volanul acestora.
Introducerea noii identități este însoțită de apariția noii nuanțe „Gris Mégalithe”, pe barele de pavilion, pe scuturile de protecţie faţă şi spate, precum şi pe carcasele oglinzilor retrovizoare ale modelelor Sandero Stepway, Spring şi Duster.
Denis Le Vot, Director General Dacia, a declarat: „Prezentarea noii identități vizuale pe toate modelele gamei Dacia reprezintă cel de-al treilea şi ultimul capitol al strategiei lansate în urmă cu mai mult de un an. Acest nou univers vizual reflectă valorile noastre – simplitate, robusteţe, spirit autentic– sub o formă mai afirmată şi mai modernă. Noua identitate reprezintă un impuls vizibil pentru Dacia în îndeplinirea ambiţiilor sale”.
Prezentarea oficială a noii game Dacia va avea loc la Salonul Auto de la Paris, în octombrie 2022. Primele vehicule vor fi disponibile în reţeaua Dacia înainte de sfârşitul anului.