Simbolul noii identități vizuale este emblema „Dacia Link”, iar integrarea noii sigle a condus la modificarea calandrului, ale cărui elemente distinctive, cu un contur evoluat, adoptă culoarea albă. Noua siglă este compusă din literele D şi C stilizate, legate între ele asemenea elementelor unui lanț. Siglă va fi prezentă în plus pe jantele tuturor modelelor.

O altă schimbare o constituie apariția logotipului în partea din spate a tuturor modelelor, precum şi pe volanul acestora.

Introducerea noii identități este însoțită de apariția noii nuanțe „Gris Mégalithe”, pe barele de pavilion, pe scuturile de protecţie faţă şi spate, precum şi pe carcasele oglinzilor retrovizoare ale modelelor Sandero Stepway, Spring şi Duster.

Emblemă nouă - Dacia
Emblema Dacia Link
Siglă nouă - Dacia
LogotipCulori noi - Dacia O nouă culoare: Lichen Kaki

Denis Le Vot, Director General Dacia, a declarat: „Prezentarea noii identități vizuale pe toate modelele gamei Dacia reprezintă cel de-al treilea şi ultimul capitol al strategiei lansate în urmă cu mai mult de un an. Acest nou univers vizual reflectă valorile noastre – simplitate, robusteţe, spirit autentic– sub o formă mai afirmată şi mai modernă. Noua identitate reprezintă un impuls vizibil pentru Dacia în îndeplinirea ambiţiilor sale”.

Introducerea noii identități de marcă are loc simultan pe toate modelele gamei Dacia. Începând cu data de 16 iunie, clienţii vor putea comanda vehiculele cu noua identitate vizuală. Primele livrări sunt prevăzute la finele anului 2022.

Prezentarea oficială a noii game Dacia va avea loc la Salonul Auto de la Paris, în octombrie 2022. Primele vehicule vor fi disponibile în reţeaua Dacia înainte de sfârşitul anului.