Germanii de la Schaeffler vor prezenta un sistem de bicicletă electrică fără lanț

drive sistem Sursa foto: Schaefller

Germanii de la Schaeffler vor prezenta noul sistem de acționare electrică fără lanț „Free Drive” pentru biciclete la Eurobike 2021 în Friedrichshafen. Sistemul „Bike-by-Wire” este o dezvoltare comună cu specialistul în tracțiune electrică pe două roți Heinzmann și nu are o conexiune mecanică între generator și motor.

Sistemul este un hibrid de serie: un generator dezvoltat de Schaeffler pe puntea pedalei stabilește rezistența adecvată și absoarbe puterea de pedalare a biciclistului. Energia electrică este apoi transformată înapoi în energie mecanică la motorul butucului roții; excesul de energie poate fi stocat și în baterie.

În mod similar funcției lor într-o mașină, toate componentele unității comunică printr-o conexiune CAN – adică generator de pedale, motor de acționare, pachet de alimentare cu baterie și interfață om-mașină (HMI). Schaeffler spune că întregul sistem furnizează 250 de wați de putere continuă și este capabil să recupereze energia.

Analize Economedia

Donald Trump
Colaj bani lei Marcel Ciolacu
Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere
constructii, locuințe, bloc, muncitori, șantier
cristian mihai ciolacu, nepotul premierului
Emil Boc, Sorin Grindeanu
Ministerul Energiei Sursa foto Peter Szijjarto
tbb foto event
productie, fabrica
Donald Trump, Trumponomics
euro, moneda, bancnote, bani
bani, finante, lei, financiar, deficit
Mugur Isarescu, guverantorul BNR
Azomures
inflatie bani echilibru balanta
452710313_472208142236025_2821867466000769013_n
Mugur Isărescu, Banca Națională a României, BNR
tineri joburi IUF- The International University Fair
crestere economica, grafic
bani, lei, moneda
noii directori de la Transelectrica - Economedia
crestere economica grafic calcule foto pexels-pixabay
retea electrica - Transelectrica
Ford Courier Craiova Otosan (1)
Schaeffler Romania 1
investitii bani
Nokian+Tyres+Romania+factory+1st+tire+02
Elena Deacu

Acest design fără conexiune mecanică prin lanț de transmisie sau curea ar trebui, de asemenea, să facă posibile aplicații dincolo de clasica bicicletă electrică, cum ar fi vehiculele de marfă cu trei sau patru roți – în conformitate cu Schaeffler, tehnologia „bike-by-wire” oferă „potențial pentru noi domenii de afaceri în domeniul micromobilității ”.

Cu toate acestea, în octombrie 2020, Schaeffler a vândut un astfel de concept de micromobilitate, Bio-Hybrid – Bio-Hybrid GmbH, care a devenit insolvabilă cu noul proprietar.

„Odată cu extinderea portofoliului pe segmentul de biciclete, Schaeffler nu numai că își intensifică angajamentul față de piața de biciclete electronice în creștere rapidă, dar își susține și propria afirmație de a contribui la modelarea viitoarei mișcări cu un spirit de pionierat”, spune Jochen Schröder , Șef al Diviziei E-Mobilitate, citat de electrive.com.

Și Pendix, compania din Zwickau cunoscută anterior pentru bicicletele sale adaptabile, va prezenta la IAA Mobility Munchen un sistem foarte asemănător, eDrive IN.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia: