Dezvolatorul imobiliar Global Vision anunță prima sa investiție în cadrul sectorului de retail: un proiect comercial în Oradea, care va diversifica portofoliului actual de investiții care depășește 150 de milioane de euro. Dezvoltatorul s-a orientat anterior spre investții în domeniile industrial, de birouri și rezidențial.
Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:
- articolul continuă mai jos -
Dezvoltarea, amplasată pe un teren de peste 25.500 de metri pătrați, va găzdui ATAC Hiper Discount, formatul de discount operat de Auchan, în calitate de chiriaș ancoră, cu un spațiu de 7.500 de metri pătrați asigurat în baza unui contract de închiriere pe termen lung.
Proiectul include o galerie comercială de peste 1.500 de metri pătrați. Investiția totală depășește 10 milioane de euro, potrivit dezvoltatorilor, iar parcul de retail va funcționa sub numele Oradea Retail Plaza.
Situat în partea de sud a orașului Oradea, cu acces direct la șoseaua de centură a orașului.
Această tranzacție reprezintă intrarea oficială a Global Vision pe piața de retail, după investții în domeniile industrial, de birouri și rezidențial.
“Intrăm în sectorul de retail prin aplicarea aceleiași filosofii fundamentale care ne-a ghidat activitatea în sectoarele industrial, de birouri și rezidențial: o viziune pe termen lung, locații strategice, parteneriate solide și dezvoltări integrate care oferă valoare reală părților interesate. Această abordare ne-a permis să creștem în mod constant un portofoliu rezilient și diversificat, care este construit pentru a performa de-a lungul ciclurilor de piață și pentru a rămâne relevant atât pentru comunități, cât și pentru investitori”, a declarat Sorin Preda, CEO & Fondator, Global Vision.
“Performanța magazinelor ATAC Hiper Discount deschise în ultimul an este îmbucurătoare. Dezvoltarea rețelei Auchan va continua cu acest format pe care ne propunem să îl aducem mai aproape de consumatori în cât mai multe zone ale țării, ca parte a angajamentului nostru de a proteja puterea de cumpărare a românilor. Suntem încântați de acest parteneriat și suntem bucuroși să oferim orădenilor un model de hipermarket câștigător, cu o varietate de produse alimentare și nealimentare, la cele mai mici prețuri” – a declarat Ionuț Ardeleanu, CEO Auchan România.