Glovo anunță concedierea a 250 de angajați la nivel global, invocând o scădere a comenzilor

Glovo

Compania spaniolă Glovo, parte a grupului german Delivery Hero, a declarat luni că intenționează să concedieze 250 de angajați la nivel global, invocând o scădere a comenzilor și ineficiența după ce pandemia COVID-19 a dus la o creștere a angajărilor, scrie Reuters.

Concedierile, care vor afecta în principal birourile Glovo din Barcelona, reprezintă o reducere de 6,5% a forței de muncă globale a companiei.

“Decizia de concediere afectează în mare măsură sediul central al companiei din Barcelona, în domenii precum funcțiile de sprijinire a afacerilor, recrutarea și datele”, a declarat directorul executiv Oscar Pierre într-un comunicat.

Analize Economedia

inflatie bani echilibru balanta
la veterinar
camioane UMB autostrazi
Donald Trump
Colaj bani lei Marcel Ciolacu
Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere
constructii, locuințe, bloc, muncitori, șantier
cristian mihai ciolacu, nepotul premierului
Emil Boc, Sorin Grindeanu
Ministerul Energiei Sursa foto Peter Szijjarto
tbb foto event
productie, fabrica
Donald Trump, Trumponomics
euro, moneda, bancnote, bani
bani, finante, lei, financiar, deficit
Mugur Isarescu, guverantorul BNR
Azomures
inflatie bani echilibru balanta
452710313_472208142236025_2821867466000769013_n
Mugur Isărescu, Banca Națională a României, BNR
tineri joburi IUF- The International University Fair
crestere economica, grafic
bani, lei, moneda
noii directori de la Transelectrica - Economedia
crestere economica grafic calcule foto pexels-pixabay
retea electrica - Transelectrica
Ford Courier Craiova Otosan (1)
Schaeffler Romania 1

“Nu vor fi afectați curierii, cei care fac cumpărăturile clienților sau angajații din prima linie”.

Pierre a declarat că extinderea rapidă a Glovo de la lansarea sa în 2015 a creat ineficiențe operaționale și că o scădere a cererii în trimestrul al patrulea a arătat că factorii externi afectează performanța industriei de livrări.

“Situația macroeconomică actuală, cu rate ale dobânzii și inflație în creștere, scade puterea de cumpărare a consumatorilor, iar unii aleg să comande mai rar”, a spus Pierre, adăugând că “viziunea și strategia noastră nu s-au schimbat”.

 

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia: