Compania spaniolă Glovo, parte a grupului german Delivery Hero, a declarat luni că intenționează să concedieze 250 de angajați la nivel global, invocând o scădere a comenzilor și ineficiența după ce pandemia COVID-19 a dus la o creștere a angajărilor, scrie Reuters.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Concedierile, care vor afecta în principal birourile Glovo din Barcelona, reprezintă o reducere de 6,5% a forței de muncă globale a companiei.

“Decizia de concediere afectează în mare măsură sediul central al companiei din Barcelona, în domenii precum funcțiile de sprijinire a afacerilor, recrutarea și datele”, a declarat directorul executiv Oscar Pierre într-un comunicat.

Analize Economedia

auto, masina chinezeasca
om robot industria automotive
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
Linie asamblare uzina Dacia Mioveni (4)
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania

“Nu vor fi afectați curierii, cei care fac cumpărăturile clienților sau angajații din prima linie”.

Pierre a declarat că extinderea rapidă a Glovo de la lansarea sa în 2015 a creat ineficiențe operaționale și că o scădere a cererii în trimestrul al patrulea a arătat că factorii externi afectează performanța industriei de livrări.

“Situația macroeconomică actuală, cu rate ale dobânzii și inflație în creștere, scade puterea de cumpărare a consumatorilor, iar unii aleg să comande mai rar”, a spus Pierre, adăugând că “viziunea și strategia noastră nu s-au schimbat”.