Glovo anunță concedierea a 250 de angajați la nivel global, invocând o scădere a comenzilor

Glovo

Compania spaniolă Glovo, parte a grupului german Delivery Hero, a declarat luni că intenționează să concedieze 250 de angajați la nivel global, invocând o scădere a comenzilor și ineficiența după ce pandemia COVID-19 a dus la o creștere a angajărilor, scrie Reuters.

Concedierile, care vor afecta în principal birourile Glovo din Barcelona, reprezintă o reducere de 6,5% a forței de muncă globale a companiei.

“Decizia de concediere afectează în mare măsură sediul central al companiei din Barcelona, în domenii precum funcțiile de sprijinire a afacerilor, recrutarea și datele”, a declarat directorul executiv Oscar Pierre într-un comunicat.

Analize Economedia

retea electrica - Transelectrica
Ford Courier Craiova Otosan (1)
Schaeffler Romania 1
investitii bani
Nokian+Tyres+Romania+factory+1st+tire+02
Elena Deacu
calculator, job, grafice
automotive foto 2
Victor Moraru si Marian Neacsu
oameni bagaje
multime, oameni, populatie, demografic, trecere de pietoni
Mugur Isărescu, Banca Națională a României, BNR
bani, lei, finante, bancnote
bani, lei, finante, bancnote, bani numarati, impozit, taxe
Vladimir Putin, Xi Jinping, presedinte, rusia, china, moscova, kremlin, beijing, presedinte, china, rusia
bani, finante, lei, financiar, deficit
Gameloft Romania Cluj Napoca
onrc, registrul comertului
onrc, registrul comertului
Jerome Powell, FED
sticle vin
turism calatorii bani
Euro bani fonduri cheltuieli risipă fraude
bani, lei, finante, bancnote, bani numarati
Borhanci_Bazin-de-inot_01
Luca
onrc, registrul comertului
Pod Argeș Grădiștea București Giurgiu
bani, finante, lei, financiar, deficit
aeroport iasi plecari

“Nu vor fi afectați curierii, cei care fac cumpărăturile clienților sau angajații din prima linie”.

Pierre a declarat că extinderea rapidă a Glovo de la lansarea sa în 2015 a creat ineficiențe operaționale și că o scădere a cererii în trimestrul al patrulea a arătat că factorii externi afectează performanța industriei de livrări.

“Situația macroeconomică actuală, cu rate ale dobânzii și inflație în creștere, scade puterea de cumpărare a consumatorilor, iar unii aleg să comande mai rar”, a spus Pierre, adăugând că “viziunea și strategia noastră nu s-au schimbat”.

 

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia: