Ministrul Transporturilor, Sorin Grindeanu, a declarat că operatorul naţional de transport aerian TAROM nu va intra în faliment.  El spune că este nevoie de „îndrăzneala” de a lua anumite decizii pentru a redresa compania, făcând referire la numărul de angajaţi TAROM care estre dublu faţă de cât ar trebui să fie.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Întrebat în emisiunea Insider Politic difuzată sâmbătă de Prima Tv dacă TAROM intră în faliment, ministerul Transporturilor a răspuns negativ.

„Zilele acestea am primit ultimul agreement de la Comisie pentru acel ajutor de la Comisia Europeană. Eu cred că am intrat pe linie dreaptă şi o să-l primim. În niciun caz nu intră în faliment”, a afirmat Sorin Grindeanu.

Analize Economedia

calcule buget
investiții, creșteri, acțiuni, bursă, taur, bull
cresteri, dividende, bursa, piata de capital
Dubai proprietati imobiliare
România-Ungaria steaguri
un programator lucreaza la un laptop
adrian-dragos-paval-dedeman
economie calcule
somer calculator
burse, piete, multipli
bani, lei, economie, finante, deficit, inflatie
armata romana, capu midia, romania, nato, militari, soldati, antrenament, exercitiu militar, himars, rachete, sisteme de aparare aeriana
auto, masina chinezeasca
om robot industria automotive
transport
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
linie asamblare Dacia
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant

Ministrul a dezvăluit că, atunci când nu circulă cu maşina, foloseşte avioanele TAROM. El admite că preţurile sunt mari şi „condiţiile, de multe ori, nu reflectă aceste preţuri”.

„O companie de mărimea TAROM-ului trebuie să aibă în jur de 500, hai să zic 600 de angajaţi. TAROM-ul are mai mult decât dublu, în acest moment. Eu nu spun că asta este soluţia, să dăm oamenii afară, dar unele din serviciile pe care TAROM-ul le are internalizate în acest moment, din punctul meu de vedere, trebuie să fie externalizate. Din 600 de oameni cât ar trebui să aibă o companie de această mărime, 90 şi ceva la sută trebuie să fie personal navigant, nu de alte tipuri”, spune Grindeanu, subliniind că fosta conducere a companiei „nu a avut tăria necesară” să rezolve această problemă.

Ministrul a vorbit şi despre nevoia unei „îndrăzneli” de a lua anumite decizii pentru redresarea companiei.