Grindeanu, despre TAROM: În niciun caz nu intră în faliment / El admite că preţurile de la TAROM sunt mari şi crede că ar trebui să fie redus la jumătate numărul angajaților

tarom Sursa foto: Facebook / Tarom

Ministrul Transporturilor, Sorin Grindeanu, a declarat că operatorul naţional de transport aerian TAROM nu va intra în faliment.  El spune că este nevoie de „îndrăzneala” de a lua anumite decizii pentru a redresa compania, făcând referire la numărul de angajaţi TAROM care estre dublu faţă de cât ar trebui să fie.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Întrebat în emisiunea Insider Politic difuzată sâmbătă de Prima Tv dacă TAROM intră în faliment, ministerul Transporturilor a răspuns negativ.

„Zilele acestea am primit ultimul agreement de la Comisie pentru acel ajutor de la Comisia Europeană. Eu cred că am intrat pe linie dreaptă şi o să-l primim. În niciun caz nu intră în faliment”, a afirmat Sorin Grindeanu.

Analize Economedia

sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania
Concedieri scaderi economie
industrie forta de munca somaj industrial uzina fabrica manufactura muncitor muncitor necalificat
blindate, armata, militar
Bugetul familiei, bani
dambovita arena aci
afacere semnare contract pexels
șantier aeroport craiova
costuri, cladiri, birouri, angajati
software, calculator, IT
CV locuri de munca job
MixCollage-21-Dec-2024-07-15-PM-1798
economie 2024
grafic crestere dreamstime
tranzactii calcula fuziuni
locuinta constructii bricolaj
salariu, bani, lei

Ministrul a dezvăluit că, atunci când nu circulă cu maşina, foloseşte avioanele TAROM. El admite că preţurile sunt mari şi „condiţiile, de multe ori, nu reflectă aceste preţuri”.

„O companie de mărimea TAROM-ului trebuie să aibă în jur de 500, hai să zic 600 de angajaţi. TAROM-ul are mai mult decât dublu, în acest moment. Eu nu spun că asta este soluţia, să dăm oamenii afară, dar unele din serviciile pe care TAROM-ul le are internalizate în acest moment, din punctul meu de vedere, trebuie să fie externalizate. Din 600 de oameni cât ar trebui să aibă o companie de această mărime, 90 şi ceva la sută trebuie să fie personal navigant, nu de alte tipuri”, spune Grindeanu, subliniind că fosta conducere a companiei „nu a avut tăria necesară” să rezolve această problemă.

Ministrul a vorbit şi despre nevoia unei „îndrăzneli” de a lua anumite decizii pentru redresarea companiei.