Producătorul de bere artizanală Ground Zero, activ pe piața din România de zece ani, anunță că intră în segmentul berilor de volum prin lansarea „Deranj Doar o Bere”, un lager blond de tip Helles. Compania își propune o creștere de 15% a veniturilor în 2025, prin extinderea distribuției în retail, într-o piață în care circa 90% din bere se vinde în afara canalului HoReCa.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Potrivit Asociației Berarii Europei, arată producătorul Ground Zero, România este printre ultimele țări din UE la ponderea vânzărilor prin HoReCa, doar 10% în 2023, față de 61% în Spania și 43% în Italia.

„ Canalul de retail generează volumele relevante, însă berea artizanală a întâmpinat dificultăți în poziționare până acum. Am creat o bere ușor de băut, cu un profil clar, care păstrează calitatea noastră, dar care poate concura cu produsele mainstream din categoria lager. Prin această lansare nu vom compromite calitatea pentru volum, dar urmărim să vorbim și pe limba celor care nu știu ce e un NEIPA. În vremuri dificile, rămân brandurile care știu să fie relevante,”, spune Cosmin Timbuș, acționar Ground Zero.

Analize Economedia

om robot industria automotive
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
Linie asamblare uzina Dacia Mioveni (4)
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania
Concedieri scaderi economie

Ground Zero produce aproximativ 6.000 de litri de bere pe lună și deține un taproom în centrul Bucureștiului.

„Când vinzi bere artizanală în România, nu lupți doar cu multinaționalele. Lupți și cu mentalitatea de a cumpăra bere la bax din hypermarket. ‘Deranj Doar o Bere’ este un produs cu gust simplu, dar făcut corect, cu care vrem să ne adresăm și celor care nu au mai încercat până acum bere craft”, spune Cosmin Timbuș.

Pentru 2025, Ground Zero urmărește un echilibru între menținerea standardelor de calitate și extinderea către un public mai larg, familiarizat cu stilurile industriale. Decizia de a intra în segmentul lagerelor vine în contextul unei reconfigurări a pieței locale, unde brandurile artizanale explorează canale alternative pentru creștere sustenabilă, mai transmite compania.