Grupul chinez Alibaba a înregistrat cea mai puternică creştere trimestrială a veniturilor din aproape doi ani

alibaba

Grupul chinez Alibaba Group Holding a înregistrat cea mai puternică creştere trimestrială a veniturilor din aproape doi ani, deoarece unitatea sa naţională de comerţ electronic se concentrează pe produse low-cost pentru a atrage consumatorii într-un mediu economic sobru, transmite agenția Reuters, citată de News.ro.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Gigantul chinez de comerţ electronic a obţinut în primul trimestru venituri de 234,16 miliarde de yuani (32,29 miliarde de dolari), în creştere cu 14% faţă de trimestrul anterior, care a fost afectat de restricţii stricte din cauza pandemiei.

Cifra depăşeşte estimările analiştilor, de 224,92 miliarde de yuani, potrivit datelor Refinitiv.

Analize Economedia

Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
Linie asamblare uzina Dacia Mioveni (4)
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania
Concedieri scaderi economie
industrie forta de munca somaj industrial uzina fabrica manufactura muncitor muncitor necalificat
blindate, armata, militar

”Majoritatea investitorilor se aşteptau la un trimestru bun, dar amploarea supraperformanţei, în special în ceea ce priveşte profitul, probabil a depăşit majoritatea aşteptărilor”, a declarat Alicia Yap, analist la Citi Bank.

Profitul net al Alibaba a crescut cu 51% de la an la an.

Cea mai recentă cifră a veniturilor reprezintă o îmbunătăţire de la stagnarea şi creşterea de până la 3% din ultimele patru trimestre.

Cu toate acestea, au crescut temerile cu privire la economia Chinei, care a încetinit după o redresare iniţială rapidă de la ridicarea restricţiilor pentru Covid, la sfârşitul anului trecut.

Miercuri, China a raportat că a intrat în deflaţie în iulie, la nivelul preţurilor de consum, o evoluţie care se estimează că va afecta şi mai mult dorinţa cumpărătorilor de a cheltui.

”Cele mai recente date macro indică unele incertitudini în ritmul redresării post-Covid, dar, pe măsură ce activităţile economice şi de consum continuă să se reia, afacerile noastre au demonstrat tendinţe încurajatoare”, a declarat Daniel Zhang, CEO şi preşedinte al grupului Alibaba, analiştilor, într-o conferinţă cu aceştia.

Veniturile din primul trimestru fiscal, încheiat în iunie, au fost ajutate de o redresare a achiziţiilor consumatorilor pe pieţele Taobao şi Tmall ale Alibaba, stimulate parţial de festivalul de cumpărături 618, al doilea cel mai mare eveniment de cumpărături online din China, din iunie.

Concurenţa a crescut recent din prtea rivalilor cunoscuţi, pentru că aceştia oferă produse cu costuri reduse, cum ar fi Pinduoduo, a PDD Holdings, şi Douyin, parte a grupului ByteDance, versiunea chineză a TikTok, ambele fiind provocări majore pentru Alibaba.