Grupului Digi Communications a înregistrat un venit de 385 milioane de euro în primele 9 luni ale anului din 2022, în creștere cu 19% față de aceeași perioadă a anului trecut, potrivit unui document publicat la Bursa de Valori București (BVB).
EBITDA ajustată (inclusiv IFRS 16) a marcat o creştere de 6,4%, de la an la an, până la 127 milioane de euro.
Potrivit documentului, rezultatele comerciale solide au fost determinate de creşterea constantă a bazei noastre de utilizatori, care a ajuns la 20,1 milioane de RGU (unitățile generatoare de venituri – acronim pentru a desemna un abonat de la care operatorul ia bani în mod recurent – n.r.), adăugând 2.7 milioane de unităţi la sfârşitul celui de-al treilea trimestru”, se menţionează în comunicat.
În România, DIGI a depăşit 15,1 milioane de RGU, atât în serviciile mobile, cât şi în cele fixe, cu o creştere de 9,8% faţă de anul precedent şi şi-a menţinut poziţia de lider pe segmentul de portabilitate. Astfel, numărul utilizatorilor de telefonie mobilă a crescut cu 17%, de la an la an, ajungând la un total de 4,7 milioane.
Numărul utilizatorilor de servicii fixe s-a majorat în trimestrul al treilea, graţie extinderii bazei de clienţi de televiziune cu plată, cărora li s-au adăugat 0.3 milioane de utilizatori, şi a creşterii segmentului de servicii de bandă largă, cu 11%, până la un total de 4.1 milioane.
Operaţiunile din Spania au înregistrat o nouă performanţă trimestrială puternică, cu o creştere de 35% a veniturilor, ajungând la 128 de milioane de euro. Rezultatele pozitive au fost determinate de majorarea cu 29% a numărului de utilizatori de telefonie mobilă şi de creşterea cu 90% a serviciilor în bandă largă. Astfel, utilizatorii de servicii mobile au depăşit 3,6 milioane, în timp ce segmentul de bandă largă a atins 746.000 de RGU. Filiala noastră din Italia a obţinut rezultate notabile, ca urmare a majorării numărului de utilizatori de telefonie mobilă, acesta ridicându-se la 359.000. Valoarea vânzărilor a depăşit 7,1 milioane de euro, în creştere cu 15%, de la an la an.
Digi Communications este compania mamă a operatorului de telecomunicaţii RCS & RDS, liderul pieţei de televiziune cu plată şi servicii convergente de bandă largă din România, cu operaţiuni în Spania, Italia şi prezenţă în Portugalia şi Belgia. Înfiinţată în urmă cu mai bine de 28 de ani, compania operează în România o reţea extinsă şi avansată de fibră optică.