Grupul eMAG a ajuns la afaceri de 9,57 miliarde lei anul trecut, după o creștere de 76% față de 2019/ Investiții în automatizarea depozitului, easybox-uri, marketplace internațional, extinderea serviciului Genius

IMG_20220526_101339

Grupul eMAG a ajuns la afaceri de 9,572 miliarde lei în 2021, o creștere de 76% față de anul 2019, înainte de pandemie, a declarat joi Tudor Manea, director general al eMAG, care a anunțat joi, într-o conferință de presă, că grupul plănuiește să ajungă până la finalul anului la 13 milioane de produse listate pe eMAG, la 4.000 de easybox-uri. Compania va automatiza depozitul curent pentru a dubla numărul de colete procesate și va crea un marketplace internațional pentru România, Ungaria și Bulgaria. Serviciul Genius va fi disponibil pentru toate cele patru aplicații, eMAG, Tazz, Fashion Days și Freshful.

Cifra de afaceri a eMAG România în 2021 a fost de 5,682 miliarde lei, în creștere cu 61% față de 2019, Dante Internațional, compania care controlează eMAG România, a ajuns la afaceri de 7,346 miliarde lei, o creștere de 61% față de 2019. Iar Grupul eMAG a ajuns la afaceri de 9,572 miliarde lei, un plus de 76% față de 2019, a spus Manea.

În 2020 față de 2019 a fost o creștere de 50%, după care a fost o creștere de aproape 10%, a spus Iulian Stanciu, președintele executiv al eMAG. După ce măsurile din pandemie a fost scoase, comportamentul a rămas, a precizat el.

Iulian Stanciu a declarat că eMAG a încheiat primul an din cele trei curpinse într-un plan de investiții de 3,2 miliarde lei. „Suntem la finalul primului an, am investit cam un miliard de lei: 128 milioane lei investiți în zona de tehnologie, aproape 500 milioane lei în logistică, 72 milioane lei în Marketplace, 260 milioane lei în eMAG ventures, Tazz, Sameday, Freshful, Flip, 75 milioane lei în dezvoltare internațională și 15 miloane lei în dezvoltarea profesională a oamenilor”, a spus el.

În ce privește planul de investiții în următorii doi ani, Tudor Manea a afirmat că eMAG își dorește să aibă peste 13 milioane de produse până la finalul anului și să crească gama de produse pentru serviciul Genius la 6 milioane de produse. Compania vrea să adauge 1.500 de easybox-uri, până la 4.000 la finalul acestui an.

Compania vrea să automatizeze depozitul curent. „În toamna lui 2022 vom lansa o tehnologie nouă, produsă de Knapp, care ne permite consolidarea tuturor coletelor într-un singur pachet. Ne ajută să creștem capacitatea depozitului, de la 250.000 unități pe zi la 500.000 unități pe zi”, a spus Manea.

Compania va lansa un marketplace internațional, centralizat pentru 3 țări, cu listare automată, gestionare a stocurilor și prețurilor și suport internațional.

Vor fi patru aplicații de comerț online sub serviciul Genius: eMAG, TAZZ, Fashion Days și Freshful. „Un utilizator va putea să adauge încă un membru al familiei gratuit. Abonamentul anual rămâne la 99 lei”, a spus Manea.

Numărul de angajați la nivelul grupului eMAG este de peste 10.000 în toate companiile, a spus Stanciu, care a precizat că vor exista creșteri în zona de tehnologie și în zona de marketplace.

 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *