Grupul Mediapost Hit Mail, controlat de Poșta Franceză, cumpără 75% din compania de marketing White Image 

companii, marketing Sursă foto: Unsplash

Compania de marketing White Image este preluată în proporție de 75% de Mediapost Hit Mail, grup de marketing direct și relațional din România și Bulgaria, controlat de La Poste – Poșta Franceză, potrivit unui comunicat de presă. Un sfert din companie va fi deținut de către fondatorii White Image, Grațiela Lupu și Andrei Georgescu, care rămân în continuare administratorii firmei. 

„Grupul La Poste, cu o cifră de afaceri de 35 de miliarde de euro în 2022, este cel mai mare operator de servicii poștale din Franța, fiind fondat în 1477 de către Ludovic al XI-lea al Franței pentru transportul mesajelor regale, și este prezent în 63 de țări. Preluarea White Image de către Mediapost Hit Mail face parte din planul grupului francez de a își diversifica portofoliul de soluții de email marketing și CRM și coincide cu dorința White Image de a se extinde mai facil pe piețe externe”, transmite comunicatul de presă.

„White Image este cea de a treia achiziție a noastră (două companii în România și una în Bulgaria) și nu ne vom opri aici”, a declarat Marian Şeitan, directorul general al Mediapost Hit Mail și fondatorul, în urmă cu 26 de ani, al companiei Hit Mail.

„Am investit în dezvoltarea de tehnologii pentru gestionarea eficientă a campaniilor de email marketing și avem o echipă de experți în domeniu, compania fiind pregătită pentru noi extinderi la nivel internațional”, declară Andrei Georgescu, co-fondator White Image.

Integratorul de servicii de marketing direct Mediapost Hit Mail SA, deținut în proporție de 100% de Poșta Franceză, este prezent în piața românească de 26 de ani și a avut în 2022 o cifră de afaceri de 57 milioane de euro și peste 500 de angajați, împreună cu cele 6 filiale ale sale din România și cu cele 2 din Bulgaria. Compania oferă soluții integrate de logistică pentru promoții de consumatori și pentru e-commerce, soluții pentru cluburi de fidelizare, precum și soluții de comunicare multi-canal (SMS, WhatsApp, email, call center), baze de date de marketing, geomarketing, marketing automation și vouchere digitale. Precedenta achiziție a Mediapost Hit Mail a avut loc în septembrie 2022, când grupul a preluat controlul asupra agenției românești Ideologiq.  

Sursă foto: Unsplash

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *