Grupul Orange România a încheiat anul 2023 cu o cifră de afaceri de 1,551 de miliarde de euro, în scădere cu 1,2% față de aceeași perioadă a anului trecut. În al patrulea trimestru, Grupul Orange România a realizat o cifră de afaceri consolidată de 407 de milioane de euro, în creștere moderată cu 1,5% față de T4 2022.
La 31 decembrie 2023, Grupul Orange România oferea servicii mobile către 9,5 milioane de clienți, internet fix în bandă largă către 1,1 milioane de clienți, iar servicii de televiziune prin cablu și satelit către 1,1 milioane de clienți.
Finalul de an a fost marcat de semnarea acordului între Orange și Ministerul Cercetării, Inovării și Digitalizării, ce a anunțat intenția de a crea un singur operator de telecomunicații complet convergent.
„2023 a fost un an plin de noi provocări la nivel local, într-un context economic complex și încercat de presiuni concurențiale. Ne-am concentrat acțiunile în jurul consolidării performanței companiei, cu accent pe menținerea calității rețelei și pe îmbunătățirea experienței clienților noștri, marcând etape importante în acest sens. Am încheiat anul cu anunțul semnării acordului între Orange și Ministerul Cercetării, Inovării și Digitalizării, ce a anunțat intenția de a crea un singur operator de telecomunicații complet convergent. În continuare, ne vom concentra pe performanța rețelei, pe interacțiunile cu clienții și pe prezența în zona de digital, unde ne dorim să furnizăm servicii cât mai atractive”, a declarat Julien Ducarroz, CEO Orange România.